kumdan fırtınalar çarpışırken düşlerimin ipeksi şehrinde esecek ses veren güvercinler yüreğimden uzak kıyılara yürüyeceğim zamanın acımasızlığında suçlu suçlu sokaklara
-içimde gururu kırılmış bir dem-
ben, yarım sevdalar büyütmedim ateş tenimde tutkuludur sevdayı dilimde ilmek ilmek ören her kelime haşindir acıların iniltisinde suskunluklara boğulan sevmelerim... ki, dirildim sen de görülmemiş aşka
sırnaşıyor yalnızlıklar kuytularıma sokulurum türküler içinde yeşil akışına lal olur sessizliğim de düşer elimden kimsesizliğim ayaklarıma...
dağlarda dermansız izlerim ince bir sızıdır çiçeğin soluğunda un ufak kayalara yakalanan bulut gözyaşları mezarım yavaş yavaş kazılıyor toprağıma...
içime serpiştirdiğim başaklar umudun tohumu ama mevsim kurak gülüşü az yağmurların birazdan gün solacak çile hamalı yalnızlığıma
resmini çizdim çizeli dört duvara içimde kanayan hasretin volkan her hayale öldüm ben kaderim bileli gurbeti
hep seni anlatıyor bu beyaz şehir her kum tanesi gözyaşından bir parça ruhumda infialler vuslat ne zaman hele ki akşamları var başımda zehir...zehir...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
beyaz şehir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
beyaz şehir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hep seni anlatıyor bu beyaz şehir her kum tanesi gözyaşından bir parça ruhumda infialler vuslat ne zaman hele ki akşamları var başımda zehir...zehir...
fena.. fena... çok fenaa.... kaleminiz hiç düşmesin..
Umutlarınızın sosuza dek hiç tükenmemesi dileğiyle.
çok çok güzeldi.