(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
defalarca okudum güzel bir plânlama vardı şiirinizde. çoğunlukla toplumsal konularda yazmanıza rağmen lirik şiirinizde de aynı güzelliği fazlasıyla hissettim.kutlarım.
Niçindir ağıtlar, çok sevdiğimizi yitirdiğimizde, ................................çözülür birden dilin suskunluğu. Ve; Çığlıklar yürekten gelir, o yürek sızım sızım sızlar.. İşte o ağıtlardır sevda diyor acı... Hı hı haklısından başka bir sözcük de çıkmıyor, ........suskun dilimden. Hüzün ise gözleri çekmiş,
En güzel şiirlerinden bir tane daha senin yazılarını okurken ruhum huzur buluyor... Tebrikler... Sevgiler ....
Bir masal güzelliğinde tutukludur sevda.. Yüreğimi hep daha az burktukları için, Masalları hep sevdim, ......................gerçeklerin acımasızlığı yanında..
Bu çok güzeldi gerçekten etkiliydi şiir.Kutluyorum, kaleminiz daim olsun.Sevgi ve saygıyla...
gözümde canlandırdım kare kare her bir karesi anlattı sevgiyi , masal tadında zevkle okudum bu kadar mı güzel anlatılır sevda kutlarım sevgilerimle... (bu güzel şiiri okumakta geç kaldığım için özürlerimi iletirim)
Çok güzel bir şiirdi hocam...Bu şiirde hayatınız gizli sanırım..Mesela Zonguldak günlerinizi gördüm ben....Trenleri,kömür tozlarını....Kutlarım.Selam ve Saygımla....
Bir söz kadar yakın, ........................bir sus kadar uzak.. Bir varmış kadar yakın, .......................bir yokmuş kadar uzak.. Bir masal güzelliğinde tutukludur sevda.. Yüreğimi hep daha az burktukları için, Masalları hep sevdim, ......................gerçeklerin acımasızlığı yanında..
çoğunlukla toplumsal konularda yazmanıza rağmen lirik şiirinizde de aynı güzelliği fazlasıyla hissettim.kutlarım.