(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİ YÜZLÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİ YÜZLÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkın, Damağımızda bıraktığı tat mı iki yüzlü H A Y A T
M I
???????????????????????????? ----------------------------------------------------------------------------- İkisi de değil , ya da dolaylı olarak ikisi de iki yüzlü... Zaten ''Dünya'' denen ahval ikiyüzlü dost, bir şiirimden kısa bir dörtlükle açıklık getirmek istiyorum...Hangisinden ziyade, neden ikiyüzlü diye?
Dünya denen ahval ikiyüzlü Bir tarafı kara, bir tarafı ak Yeni büründüğü leopar postuyla Halkalar oluşturmakta Tüm renkler şimdi alaca karanlığında… Ve Yaşamsa ihanetin ucunda... Demiştim buna her şey dahil ( aşk'ta)..... Kısacık gibi görünse de felsefi yönü ağır basan ve biz okuyucusunu düşüncelere sevkeden Harika dizelerini ve beynini kutluyorum dost kaleminiz var olsun saygımla...
İki yüzlü olan biziz, sessiz ayak izlerimiz se var oluşumuz. İki yüzlü olan Hayat, aşkın damağımızda bıraktığı tat ise hissediyor oluşumuz. Bizi ve hayatı iki yüzlü kılan çıkarcı kişiliğimiz, egomuz. Ayak izlerimiz ve aşkın tadı insanlığımız, gerçekliğimiz.
Bazan iki satır sayfalar dolusu yazıdan daha çok şey anlatır, bu iki satır üzerine roman yazılır. Selamlar.
Adınıda politik davranış koyduk.
Kendimiz icat ettik kendimiz inandık.