Kırlar yeşil elbiselerini giyinsin, Ecel günü, çiçekler rengarenk açsın.... Güneş parlasın, masmavi sema Bayram etsin... Tepedeki al gelincik,göz kırpsın... Anlasın artık dereninin menekşesi.. Şakırdasın her yerde,cıvıl cıvıl kuş sesleri.. Dere coşup çoşup durulsun, Şırıl şırıl ninni söylesin..
Hazan vakti istemem,hüzün hatırlatır, Ayrılış ve çürüyüşü andırır,solan her yaprak, Ötecek bülbül, nağmesi de son olmayacak, Doğa kışın yalnızlığına bürünse de, Güneş parlasın,sular aksın berrak berrak....
Ey yüce Rabbim,aksın semadan nur rahmeti, Üzerimizden eksilmesin,Resulünün şefaati, Son nefesimde bahşet,Kelime-i Şehadeti, Ayetler huşu içinde, dökülsündudaklarımdan, Sisli perdeler açılsın,göster bana cenneti, Billur billur gözyaşım aksın,yanaklarımdan...
Babamı kucakladığı an misali,toprağın Yanıbaşına uzatılınca kabre,yağmur yağsın, Çisildesin,damlalar bölünsün bin kere, “Lailahe illallah” nuru dolsun,avuç açan ellere..... Kuşlar ilahi söylesin,nur rahmeti insin, Tüm kabirlere....
Figan istemem ardımdan,akıtsalar da gözyaşı, Hercü merc olsun,bedenim toprakta,gam yemem.. Ne çıkar,dereden alınan taş olsa mezartaşı.... Sana imanımla kavuşmak,dileğim ey Rabbim..
"Bu son,üzülme" demez musalla taşı.. İmam soracak, nasıl bilirsiniz,hep aynı hikaye, Çaresiz,omuza alınıp taşınacak,her kulun naaşı.. İmandan gerisi boş,nede süslü ağıt sermaye, Kul ne bilsin, helal etsin hakkını,Allah bilir.... Cennet bahçesi ya da Cehennem çukuru, Açılan kabir...
Sakın avlu içine hapsedilmesin kabrim, Otlar yeşerir kuzular yiyemez.. Taşımın yazısını kısa kes,dayanmaz sabrım, Dalar dünya ehli,fatihasını diyemez.....
Bilirim sevenin varsa,ağlayanında olur, Gidilecek son yol,gerçek kıyamet budur, Unutamam der de insan bu unutur, Ama yalvarırım.. FATİHAMI EKSİK ETMEYİN NE OLUR.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ECEL GÜNÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ECEL GÜNÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Açılan kabir...
Hüzünlü dizelerdi,
Rabbim o kacinilmaz yola girdigimizde yardimcimiz olsun...
Yüreginize saglik sevgili sair...
Saygi ve sevgilerimle...
Setenay..