(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANA MI(!?) GÜVENME ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANA MI(!?) GÜVENME ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Jeep yedek parçaları satan bir arkadaşım, babasına borç para vermiş. O da bu parayla yörenin en büyük değirmenini yapmış. İşleri halına yoluna koyunca borcunu verecekmiş; fakat borcun üstüne yatmak babasına daha hoş gelmiş. Bir gün arkadaşın dükkânına gittim. Milletin dükkanında Atatürk resmi olur, bunun dükkânında koskoca bir yazı asılıdır: "Sen sen ol, babana bile güvenme!" Müslüman karşısındakine hemen su-i zanla bakamadığı için, herkesi kendi gibi zanneder. Kandıran kendi zararına kandırır. Başarılı bir şiirdi. Mesaj açık ve anlaşılır şekilde verilmiş. Tebrikler.
Üzülme boşver geçer Birgün elbet kalp seçer BEYAZÎ garip, naçar İnsana mı(!) güvenme! *************************** İnsanda iki yön var Hem arka hem de ön var Bazen kış bazen bahar Dikkatli ol döğünme
önemli olan fikirleri paylaşmaktır, Hakk Hakikat gerçeğini paylaşmaktır. benden çıkan kelam Hakk´ın bana nasip ettiğidir. ismimin cismimin bir önemi yok bu yüzden. ama "" BEYAZÎ -- siyahtakibeyaz "" diye tanırlar beni genelde sitede. siz de bana "" Beyazî "" diye hitap edebilirsiniz. saygılarımla. Allah´a emanet olunuz. selam ve dua ile...
Güven sorunu evet en önemli unsur belki...Ama nasıl yaşanır ki kimseye güvenilemezse...Sürekli şüphelerle yaşamak hayatı cehenneme çevirir bence.BenBuna katılmamak biraz da güvenmenin güven sağlayacağına inanıyorum.Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum ?
kaleminiz hep yazsın.
sevgi ve selamlarımla