(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOPBAŞ´cığım Bir Bak Hele! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOPBAŞ´cığım Bir Bak Hele! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Örnek olsun, Hakk ERleri, Hepsin belli; "şükr", yerleri, "AL!"ı çoktur, Yok "VER!"leri! TopBaş´cığım bir bak hele!
Şükrü, sabrı Halık verdi, İdrâk... Gerçek, öne serdi! Mazlumdan "Ahh!" dağ delerdi! TopBaş´cığım bir bak hele! Yüreğinize sağlık anlamlı güzeldi kutlarım ..Allaha emanet olunuz selam ve dua ile...
bacım benim topbaşa şiir değilde füze atsan belki döner bakar kalemin yüreğin var olsun ülkenin hâli bu işte. sizlere çok ama çok ihtiyaç var bunun bilncinde olmanız duasıyla selamlar sevgiler rabbe emanet ol
Bu kıymetli esere geç kalmışlığın mahcubiyetiyle :-( Kutluyorum değerli can kardeşimi ve kaleme ses veren asil yüreğini Umarım Sayın Topbaş verilen mesajı okuma şansını yakalamıştır :-) Selam ve sevgiler güzel yüreğine özleniyorsunnnnnnnnn hemde çokkkkk
AKBİL´imde aylık bitti, TopBaş´cığım bir bak hele! Yemek param yola gitti, TopBaş´cığım bir bak hele!
İnanmadın, paramız yok! Herhâl sandın, zenginiz çok! Emeklinin hâli koruk.. TopBaş´cığım bir bak hele!
Öğrenciyiz, yollar çile Kaç otobüs.... Yetmez bile... Sayenizde yol gaile! TopBaş´cığım bir bak hele!
Kar, ayazda hep yoldayız, İlim için ne hâldeyiz, Cüzdan takır, muhâldeyiz... TopBaş´cığım bir bak hele!
Kitabım yok, neden sorma! Hiç dertlenip, başa sarma! Huzur bırak... Heves kırma! ! ! TopBaş´cığım bir bak hele!
SEN SORMADIN; BEN DİYEYİM; BABAM BORÇLU! NE YİYEYİM ? ? ? İnim inim inleyeyim.... TopBaş´cığım bir bak hele!
Karnım zaten dolmaz idi, Beş kuruşum, olmaz idi... Saçın, başın yolmaz idi! ? ! TopBaş´cığım bir bak hele!
Hayr üzere, okuyoruz, Peteğe bal, dokuyoruz, Sayende kör bakıyoruz ! TopBaş´cığım bir bak hele!
Vatan için, Millet için, Öz yıkayan nimet için, Yapıp, yıkma zulmet için! TopBaş´cığım bir bak hele!
Para, para! Tek dert para Maddecilik vermez ara ! İslâm isen, mânâ ara! TopBaş´cığım bir bak hele!
Soysuzluklar sürü sürü, Hangi Çoban, güder sürü? Yalın ayak, nârda yürü... TopBaş´cığım bir bak hele!
Ömer, Osman, Ali gibi, Ebu Bekir, Velî gibi, Düşün! Âşık, deli gibi... TopBaş´cığım bir bak hele!
Örnek olsun, Hakk ERleri, Hepsin belli; "şükr", yerleri, "AL!"ı çoktur, Yok "VER!"leri! TopBaş´cığım bir bak hele!
Şükrü, sabrı Halık verdi, İdrâk... Gerçek, öne serdi! Mazlumdan "Ahh!" dağ delerdi! TopBaş´cığım bir bak hele!
Okuruz, hak! serde şükür, Vatan, Millet, Allah zikir! BEYAZδnin hayrı fikir! TopBaş´cığım bir bak hele! VAR OLUN YÜREĞİN DOST ŞİİR.NEFİS ŞİİRİNİZİ KUTLADIM SELAMLA
Şükrü, sabrı Halık verdi, İdrâk... Gerçek, öne serdi! Mazlumdan "Ahh!" dağ delerdi! TopBaş´cığım bir bak hele!
Okuruz, hak! serde şükür, Vatan, Millet, Allah zikir! BEYAZδnin hayrı fikir! TopBaş´cığım bir bak hele!
Topbaççığa füze gibi bir şiir meydana gelmiş ne sırça koltukta oturanlar ne yazık ki kendilerini dev aynasında gördüğünden bir çok meseleye lutfen bakar oldular halbuki hizmete talip olanın tek işi vardır o da hizmet tebrikler servezirim deminde bir şiir selamlarımla
AKBİL´imde aylık bitti, TopBaş´cığım bir bak hele! Yemek param yola gitti, TopBaş´cığım bir bak hele!
İnanmadın, paramız yok! Herhâl sandın, zenginiz çok! Emeklinin hâli koruk.. TopBaş´cığım bir bak hele!
Öğrenciyiz, yollar çile Kaç otobüs.... Yetmez bile... Sayenizde yol gaile! TopBaş´cığım bir bak hele!
Kardeşim benim... Topbaşcığımın ne dönüp bakacağı, ne de göreceği var ne yazık ki... Onların ilgi alanları başka... vatandaşın dertlerinden onlara ne ki... Allahım yardım etsin hepimize, yürekten kutluyorum çok güzel ve çok haklı şiirini Esra... İnşallah Topbaşcığım da görür okur... Aelamlarımla, Allah'a emanet ol...
Topbaşcığım bakıyorda yandaş olmayanlara değil olanlara haksız yere o metrobüslere dünyanın parası ödendi hepsi arızalı olarak yatıyor garajlarda onların parası halktan çıkacak Bir belediye başkanı oturduğu evin kirasını belediye bütcesinden veriyor diye müfettişlerce kamuyu zarara uğratıyorsun diye hakkında soruşturna açtıran bakanlık konu topbaşcığıma gelince bo kadar pahalı aletleri aldın neden çalıştırmıyorsun neden bunlar iki üç ayda bozuluyor nereye gitti bu paralar demiyor yandaşlara para akarken soru soran yok ama öğrenci iki üç aktarmayla okuluna gidecek verdiği yol parası topbaşcığıma göre normal kendi çocuğu belediyenin kiraladığı oto ile okula ,gezmeye,alışverişe ,tatile gider ayağı soğuğa değmeden.
Beyazı kızım şiire yorum yapmak yerine topbaşcığıma yaptım bazıları kızsada kalemim her zaman sivridir Şiirlerin çok güzel derslerin gibi Allah zihin açıklığı versin....Allahın selamı üstüne olsun..
Ve Aleyküm Es-Selâm ve Rahmetullah. Gidiş 4 geliş de 4 toplam 8 vesait ile okula gidip gelen bir öğrenci olarak Aylık Akbilim kılı kılına yetiyordu.... Şimdi ise yetmeyecek... Her şeyin hayırlısı bakalım...
Korkum Ocak tan sonra falan aylığı kaldırmaya teşebbüs etmeleri... E artık o zaman okulun bahçesinde kamp da kurdurmazlar ki ne yaparız bilmem...
Sürsünler zevk-ü sefayı, biz çekeriz cefayı ! Allah verir mükafatını Elhamdülillah, Elhamdülillah.... Allah´a emanet ol Ağabey. VesSelâm.
Okuruz, hak! serde şükür, Vatan, Millet, Allah zikir! BEYAZδnin hayrı fikir! TopBaş´cığım bir bak hele! ********************************* DERT İNLETMİŞ BELLİ BÖYLE DE OLMASA GÖRÜŞEMİCEZ HE
SELAM VE DÜNYA AHİRET SAADETİ DİLEKLERİMLE CUMANIZ MÜBAREK OLSUN
Yüreğinin sesi daim olsun diliyorum