Aç avuçlarını Uçsuz coğrafyalarda tenime açılsın yüreğim Yıldızlara astığın duygulardan aman dilen Üşüyen bedenini sallandır iplerden Rüzgar diline dolanan şarkı olsun Çocukça ağlayışlarını annenin dizlerine Hasretin sinesinde acısın sol yanın…
Biçare haykırışlara sar pürmelâl duyguları Yakamoz çarpmaları misali parçalansın hayallerin Uzat sessizliğini karnı geniş akşamlara Gözlerinden damlasın yüreğine her katre İsyan kelimeleri lügatlere yazılsın Her duygu sağanağında yak bölük pörçük düşleri Yaşa ruhuna aşina kalanlardan…
Her şeyi dök kal bomboş , olsun kavaraca Isıt bir kahve telvesinde arzularını Kanasın varsın avuçlarından aşk En virane sitemleri sar bir sigara arasına Tutuşsun yalnızlığa mahkum ciğerlerin. Bir off fırlat yalpalasın nağmelerin Sürünsün her ıssızlığa doğru gözyaşı. Kara kışlar içinde donsun imgelerin…
Eskici pazarlarında sat bütün yaşantını İcazet makamlarından almadan izni Kar tanelerinden bir demet yap avuçlarına Söğüt gölgelerinde dinlendir ruhunu Unuttuğun şehirlerde serenat yap sevdaya Taş yürekli sevgiliye bir sitem Terk eden sevgiliye bin lanet oku Ama eğilme nokta kadar menfaatler önünde…
Gazap üzerine destanlar sırala Yazılmamış şiirlere yazılmamış sözcükler ekle Kelimelerin yüreğinde ölümsüzleşsin her imge Beyaz güvercinlerin kanatlarında ısmarlansın sevda yüklü mektuplar Hayatın en güzel yanı hep bizi teğet geçsin Alacalı karmaşık hüzünler bizle Ve bitmesin ömrümüzce Yazabilmek arzusu içimizde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevda Yüklü Mektuplar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevda Yüklü Mektuplar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şeyi dök kal bomboş , olsun kavaraca Isıt bir kahve telvesinde arzularını Kanasın varsın avuçlarından aşk En virane sitemleri sar bir sigara arasına Tutuşsun yalnızlığa mahkum ciğerlerin. Bir off fırlat yalpalasın nağmelerin Sürünsün her ıssızlığa doğru gözyaşı. Kara kışlar içinde donsun imgelerin… yüreğinize sağlık umutlarınız hiç tükenmesin saygılarımla