(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK YORGUNUM ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK YORGUNUM ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yorgunum çok yorgunum bende çok yorgunum ablacığım sanki benim hislerime tercuman olmuş şiirin ama ben bu güzel dostlarımın şiirlerini dinleyip okudukça yorgunluğumu unutuyorum ablam sana hayranlığımı ifade ederken ne yazacağımı şaşırısam kusuruma bakma şiirlerin beni mest ediyor yüreğine dik duruşuna hayata bakışına alkışlar sevgiler
Değerli şai, şiiriniz çok güzeldi bir de sesli okuyunca iyice duygulandırdınız beni...O güzel yorumunuza ve güzel duygularınıza teşekkür ve tebriklerimle...Tekrar paylaşımlarda buluşmak üzere...
arkadaşım hepimiz yorgunuz, ruhumuz yorgun, bedenimiz yorgun,gittiği yere kadar bu bedeni taşıyacağız,güzel dizelerdi,kutlarım emeğine sağlık.tebrikler,kalemin daim olsun.saygılar.
hanım efendi ...içinize sızan gözyaşı ve hüznünüze sakladığınız sevdanızı çok güzel bir şekilde paylaştığınız şiirinizi defalarca dinledim sıkılmadan..ve günün en güzel şiirlerinden biri bu şiir.yüreğinize sağlık..hiç yorulmayın olurmu..
Hangi şiir bu denli yorgun olur ya da ziyan kayıp giden Zühre' nin gözünde baharla birlikte üşümüş dizeler........Bir kuble atıverdim yüreğimden.....Harika bir şiir akıp gelmiş yüreğinizden. Belki şiir yorgun ama siz asla değil....Güzel şiiriniz yorumunuzla bütünleşip kusursuz bir halde gönüllere sunulmuş, güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Kaleminiz susmasın. Saygılarımla...
Düşündüklerin ve sevdiklerinle bir an düşün Acıların yokluğunu hisset Sen üzülmeye değil,sevilmeye ve gülmeye laiksin Bedenin yorgun olsa bile,mantığında taptaze bir gül gibisin Direneceksin,zorluklarla mücade edeceksin Zorluklar zorlukları yaratır,sakın aldanma Yıpratma kendini,neşeli olacaksın
istediğin tüm istençlerin senin olmasın içten dileklerimdir. Sevgim sevgin olsun
Dost kalem işe bakın bu gün bende yorgumum dostlar diye şie yazmıştım..Hüzün dolu ..İçim burkulmadı desem yalan olmuş olur..bden yorgunlugu geçer..ama düş yorgunlugu .çok yoruyor dilegim bir an önce bu yorgunlu gu atıp hayata dört ellee sarılmanız ..saygılarımla..