(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiçbir sevdada aynı tadı bulamamak; dünün bugünün yarının ve bir yanının hep yarım kalacağını bilmek kayıp hüzünler saklamak hep gurbette kalmak ne güzeldir acıyı tatmak.
Hayat uzun ve bitmek bilmeyen bir film yönetmen ise acımasız insanı en can alıcı noktalarından vuran. İşte o yönetmenin sen olduğunu bilmek bile ne güzeldir.
“Ben gidiyorum.” dediğin gibi “Ben geldim.” diyebilmek ne güzeldir Daha ne söylenebilir ki sevgi ve aşk adına… söylenmiş nice sözler var ki hala söylenmekte; ama son bulmamakta; çünkü dünya sevgi üzerine dönüp durmakta kutlarım
:)) sayfanıza bu ikinci gelişim.Birinci gelişim,annem şiirinize yorum yapmak içindi,yaptım,da ama annem şiirinizi okumuş,.ir önceki şiirinizede bir göz atıyım demişim,ve annem yorumunu buraya yapmışım.
Hüzünlü kokusu yağmurun Aşkın kollarından Kopma korkusu
Ayrılık kokuyor Anemonlara sır sevişmelerde
Yeni başlangıçlar Kırılan bir dal Dökülen yaprak Çırpınan yüreğim
Gözyaşı telaş ediyor Hüzün kokuyor yağmur. ŞİİR BABINDA ÇOK GÜZELDİ AMA AYRILIK DEME BE CANIM...AYRILIK İÇİMİ YAKIYOR...KISA VE ÖZ BİR O KADAR ANLAMLI ŞİİRİNİ VE O GÜZEL YÜREĞİNİ KUTLUYORUM...SEVGİLERİMİVE BİR DEMET LALE BIRAKTIM SAYFANA...
Gözyaşı telaş ediyor Hüzün kokuyor yağmur. .... KISA VE ÖZ. Şairem yağmura bile hüzün düşürmüş. İçtik bizde su gibi. Yüreğine sağlık.Sevgi ve selamlarımla.
Hüzünlü kokusu yağmurun Aşkın kollarından Kopma korkusu
Ayrılık kokuyor Anemonlara sır sevişmelerde
hüzün ki bizim sevdamız oldu,o kadar alışığız ki hüzne şiirimizin mayası oldu.ayrılık aşkın en yüce noktasıdır. ve şimdi dayanma zamanı.yüreğine saglık