(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gün batımı rastlantı.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün batımı rastlantı.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can ; bu hikayeyi yazandan dinlemek şansına eren biri olarak diyorum ki , gördüğüm iki yürek yıllar sonra bir başka kalemlere yazdıracaklar sevdalarını..nice geceleri güne dahil edip kendileri ve başkaları için yürümeye devam edecekler..sevgiler arkadaşım...ve adımladığın (ız)her yol için saygılar..
umarım sizde iki tonton ihtiyar olana kadar hep mutlu yaşayın sevginize ben şahit'im iki güzel yüreğe sevgiler gönderiyorum başarılar uzun ömürler diliyorum
Kaç yirmibeş yıl aramıştım O ellerinizden düşürmediğiniz sevgiyi Ve hani derlerdi... "Yaşanmışlık aşkı bitirir" İnanmıyorum ve görüyrum; Üç yirmibeş yıldır ellerinizden düşürmediğinizi! Merhaba diyerek öğrendim Ve örneğimsiniz Sizin gibi taşımaya çalışacağım.
Çok güzel ve etkileyciydi dizeler. Yürekten tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.
kehya tarafından 6/1/2009 11:17:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
sevgi sabır ve emek ister...sevgi iki kişilik yaşamak ister... sevda hep yanında olacaktır böyle hisseden gönüllerin... dostlar başına... selam ile...aşk daim olsun...cg
İlerlerken düşünce erteye, zamanın içindeyim, Yaşamak geliyorsa içinden Yaşa, Mutlu ve dolu dolu........................nice 5 yirmibeşler diyim ben de.........Müthiş bir içerik, harika bir anlatım. Muhteşem bir şiir akıp gelmiş yüreğinden Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. kaleminiz susmasın.saygılıarımla....
HARİKASIN SEVGİLİ ZÜBEYDE NEKADAR ÇTEN NE KADAR GÜZEL DİZELER ÇOK AMA ÇOK DUYGULANDIM KEŞKE HEPİMİZ BİRBİRİMİZE ÖMÜR BOYU SEVGİYLE SAYGIYLA YAKLAŞSAK USTA KALEMİNİ GÖNÜLDEN KUTLARIM KOCAMAN SEVGİLERİMLE KUCAK DOLUSU GÜLLERİMİ BIRAKTIM SAYFAMA USULCA