Hep orda bir köy var uzakta O köy bizim köyümüzdür, derdin Gitmediğin hangi köy Hangi şehir bizim olabilirdi ki? Görmediğin hangi gökkuşağının altından geçebilir Dokunmadığın hangi yetim başı okşayabilirdin?
Hangi kapıyı açmaya kalksam Kilit üzerine kilitler vuruyordun. Hançerem kuruyordu sam yelinde Ve Sen demleniyordun dilimin her yerinde. Avazım çıktığı kadar seni haykırmak istiyordum Ayrılık gelip de Düğüm düğüm yerleşiyordu Gırtlağımın tam orta yerine Susuyordum…
Gözlerimi yollarında kaybederken Bilmediğim bir geleceğin karanlık gecelerinde Sensizliği kızılcık şerbeti diye içiyordum ben Ve Sen bunu hiç bilmiyordun.
Bu kaçıncı hasret türküsüydü dinlediğim? Kaçıncı nöbetti İsyan dakikalarında Akrebin amansız saldırılarına yenildiğim? Kaçıncı baskınıydı kirpiklerime tüneyen Sen dolu bulutların?
Zembereği boşalmış bir saatin Kadranında dolaşıyordum delice bakışlarla.
İçimde durmayan kanayan bir yara Ve sızlayan bir can taşırken Ellerin hangi rengin tonlarında geziniyordu yine Hangi arzunun kollarında geçiyordun kendinden Hangi yasaklının kulağına fısıldıyordun Aşk kokan dizeleri Çıldırmak işten değil…
Hadi beni sırtlanlara at artık Kur idam sehpamı Vur ayağımın dibindeki sarı iskemleye Bırak Fermanım asılmasın boynuma Adım meçhule diye geçsin kayıtlara Kimsesizler mezarlığında Taşı olmayan bir çukur olsun yerim Ağlayanım olmasın başucumda Bir varmış, bir yokmuş bile diyemesinler Orada bitsin hikayem.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇILDIRMAK İŞTEN DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇILDIRMAK İŞTEN DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fermanım asılmasın boynuma Adım meçhule diye geçsin kayıtlara Kimsesizler mezarlığında Taşı olmayan bir çukur olsun yerim Ağlayanım olmasın başucumda Bir varmış, bir yokmuş bile diyemesinler Orada bitsin hikayem.
GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL DERİN BİR ŞİİRDİ MAVİ GÖZYAŞLARIMI BIRAKTIM ŞİİRİNİZE ŞİİRLE KALIN SAYGILAR
hüzün vurmuş yüreği kanarda kanar...bitmesin hikayeniz... gör bakalım hayatta daha neler var.... harika bir şiir, nefis bir yorum...kutluyorum...selam ve saygılar..
Aramızda kalsın nerden başladığını Özgürlükler kısıtlı ne yazik ki orda yazılı Anladım anladım hemde offff lar ahlarrrrrrrrr çekerek En iyisi semerimi alıp gideyim Bari neden gittiğimi daha güzel anlarsın ya
Güzel mi güzel,anlamlımı anlamlı her değere laik saygılar
emeğinize ve yüreğinize sağlık çok güzel bir anlatım çok güzel ve anlamlı dizelerdi bu güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum harika bir şir daha okudum sayfanızda güzel yüreğine saygılar gönderiyorum
Muhteşemdir benim Eylül hocam, tartışılmaz. Keşke birgüm dizelerini canlı yorumuyla da dinleyebilsek. Kastamonuda İnşallah düzenleyeceğim bir şiir dinletisi ve şairler topğlantısı düzenlediğimde şertef verirler ve bu muradıomıza da ermiş oluruz. SEVGİLERİMLE...
Güzeldi "Eylül GÖKDEMİR"... Sesli dinleyince daha bir etkisi altına aldı beni... Bir düğüm yerleşti Gırtlağımın tam orta yerine Susuyor ve dinliyordum zaten... Bitince sessizliğine daldım şiirinin... Hüzünlendim...
Çok güzel bir şiir olmuş tebriklerim yürek dolusu. Seslendirmede ses patlamaları olmuş kayıt hatasından dolayı, onun dışında mükemmel vurgular kutlarım.