Bak aştık dağları olduk Şirin’le Ferhat Sen o kadar yalansın ki aşk Hangi masal kurtarır şimdi seni İsyanların yolunu kesti saygı Sesleri suskunluğa itti derman Çaresiz artık ne etsen boşa çek küreğini Sana hüzün demek az kalır Artık buna ne sitem nede eyler gözler kar Hiç bir şey demiyorum sana Hoşça kal. Aşk
Sen orda kal olduğun yerde Gelme bizim tarafa bakarsın saklı yağmurlar Kanar sanada baharı bekler boşuna Körpecik yüreklere ıslatırken yalanı Nasıl için verdi hak Nedense her gönülde vicdan aradım vicdan Sende olmayan bir şeyi nasıl yaratsın kullar Bir sığıntı yürekle git artık istemem Gülnar Hiçbir şey demiyorum şimdi sana Hoşça kal..Aşk..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞÇAKAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞÇAKAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen orda kal olduğun yerde Gelme bizim tarafa bakarsın saklı yağmurlar Kanar sanada baharı bekler boşuna Körpecik yüreklere ıslatırken yalanı Nasıl için verdi hak Nedense her gönülde vicdan aradım vicdan Sende olmayan bir şeyi nasıl yaratsın kullar Bir sığıntı yürekle git artık istemem Gülnar Hiçbir şey demiyorum şimdi sana Hoşça kal..Aşk..
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Sen orda kal olduğun yerde Gelme bizim tarafa bakarsın saklı yağmurlar Kanar sanada baharı bekler boşuna Körpecik yüreklere ıslatırken yalanı Nasıl için verdi hak Nedense her gönülde vicdan aradım vicdan Sende olmayan bir şeyi nasıl yaratsın kullar Bir sığıntı yürekle git artık istemem Gülnar Hiçbir şey demiyorum şimdi sana Hoşça kal..Aşk..
Hoşça kal..Aşk.. güzel dizeler kaleminiz daim olsun saygılar...
Gelme bizim tarafa bakarsın saklı yağmurlar
Kanar sanada baharı bekler boşuna
Körpecik yüreklere ıslatırken yalanı
Nasıl için verdi hak
Nedense her gönülde vicdan aradım vicdan
Sende olmayan bir şeyi nasıl yaratsın kullar
Bir sığıntı yürekle git artık istemem Gülnar
Hiçbir şey demiyorum şimdi sana
Hoşça kal..Aşk..
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum.
Saygı ve selamlarımla.