(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doğa böylesine güzelken, Güneş böylesine aydınlık, ....................içini ısıtırken, Deniz böylesine mavi, ....................böylesine berrakken, Asfalt caddelerde; Sevgililer kol kola gezerken, Hakkınız var. Mümkün değil şiir yazmamak, Hepimiz bir parça şairiz elbet...
canlar dile geldi yüreğinize sağlık çınar usta saygılar
Doğa böylesine güzelken, Güneş böylesine aydınlık, ....................içini ısıtırken, Deniz böylesine mavi, ....................böylesine berrakken, Asfalt caddelerde; Sevgililer kol kola gezerken, Hakkınız var. Mümkün değil şiir yazmamak, Hepimiz bir parça şairiz elbet...
Nasıl hayat dolu sıcacık bi şiir bu böyle. Valla şiir yazasım geldi, şaire bu yakışır zaten, şiir aşılamak. Ama biraz değil usta şairin işi bu. Sevgimle...
Ellerim kırılsaydı,şair olmasaydım ben! .. Bir dalda, bir çiçekte yazılmış duruyorken En muhteşem bir şiir,belki; bir Bahar kadar! Ellerim kırılsaydı, şair olmasaydım ben! ...
Hakkınız var, güzel değildir ihtimal Mübalağa sanatı kadar Varşova'da ölmesi on bin kişinin Ve benzememesi Bir motörlü kıtanın bir karanfile, Yarin dudağından getirilmiş
tadını aldım orhan veli misali...:) hakkınız var hepimiz bir parça şairiz... sevgiler, çok güzel...
deepdark tarafından 4/7/2007 12:52:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
yürekten kutluyorum...
sağlıcakla,hep mutlu kal dostum...