(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sessizzliğin şifresi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sessizzliğin şifresi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu naif yüreği bu şiirlere renk katan yüreği kutluyorum şiir aktı yüreğime duygusu ritmi çok etkiledi beni sevgi ve saygılarımla şiir ve gönül dostu...
Sonra her şey, Tanıdık bir ses gibi soluyuverdi Bir yürek ki nefes nefese Taze bir mutlulukla Sessiz bir çığlık gibi bağırıyordu bana Eski bir sevdanın, Yeni busesini hissediyordum gizli yüzümde O sessizliğin gerçek sesiydi bu çılgın ses Karşıdaki henüz ışıyan ormanda… Mor yüreğim Yeni bir aydınlıkla kucaklaşacaktı galiba Geceyle gündüzün barışmalarıyla….
Ölümcül sessizliğin algıladığı anlamlar şimdi Son hızla deşifre oluyordu… Dışarıdaki ayak fısıltılarının ak tenli şifresi Çözülüyordu adım adım sanki Ve artık yalnızlığın bu amansız yolculuğu Galiba sona eriyordu O’NUN ta başlardaki SUS olan dili Nihayet “SENİ SEVİYORUM !”Diyordu….
Kutlarım yüreğiniz dert görmesin hazla okudum kaleminiz susmasın sevgi ve saygılarımla efendim...
Ölümcül sessizliğin algıladığı anlamlar şimdi Son hızla deşifre oluyordu… Dışarıdaki ayak fısıltılarının ak tenli şifresi Çözülüyordu adım adım sanki Ve artık yalnızlığın bu amansız yolculuğu Galiba sona eriyordu O’NUN ta başlardaki SUS olan dili Nihayet “SENİ SEVİYORUM !”Diyordu….
çok güzel dizeler dökülmüş kaleminden,kutlarım.emeğine sağlık,kalemin daim olsun ilhamın bol olsun.saygılar.
O’NUN ta başlardaki SUS olan dili Nihayet “SENİ SEVİYORUM !”Diyordu….
muhtesem tek kelime,,,,,, tümüyle harika final en güzeli SENI SEVIYORUM diyorsa herseye deger,,,,,, yüreginize saglik ,,,,, tebrik az gelir ayakta alkisliyorum bu güzelligi,,,saygilar,,,,,
Ölümcül sessizliğin algıladığı anlamlar şimdi Son hızla deşifre oluyordu… Dışarıdaki ayak fısıltılarının ak tenli şifresi Çözülüyordu adım adım sanki Ve artık yalnızlığın bu amansız yolculuğu Galiba sona eriyordu O’NUN ta başlardaki SUS olan dili Nihayet “SENİ SEVİYORUM !”Diyordu….
S e n i S e v i y o r u m... Bu iki kelime insanın ruhuna neler katmaz ki efendim tüm sitreslerden arındırıp dopink etkisi yapmaz mı? sanırım sizde de bu etkiyi yapmış, şiirinizi okuduğumda finaliyle bende bu izlenimleri bıraktı ve harika bir anlatımdı... kutlarım sevdaya dair yazılmış bu emeği ve şairini saygımla....
Serap Sönmez tarafından 4/2/2009 12:19:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
adamı düşündüren bir eser yolda tek başına bir yere giderken bu eser denk gelsi yolunu kaybedersin adamı derinlere ve uzaklara götürüyor emeğinize ve yüreğinize sağlık çok güzel ve anlamlı dizelerdi güzel bir şiir güzel bir emek yürekten kutlarım saygılarımla güzel bir çalışma kaleminiz daim olsun başarılarınızın devamını dilerim
Sonra her şey, Tanıdık bir ses gibi soluyuverdi Bir yürek ki nefes nefese Taze bir mutlulukla Sessiz bir çığlık gibi bağırıyordu bana Eski bir sevdanın, Yeni busesini hissediyordum gizli yüzümde O sessizliğin gerçek sesiydi bu çılgın ses Karşıdaki henüz ışıyan ormanda… Mor yüreğim Yeni bir aydınlıkla kucaklaşacaktı galiba Geceyle gündüzün barışmalarıyla….
Ölümcül sessizliğin algıladığı anlamlar şimdi Son hızla deşifre oluyordu… Dışarıdaki ayak fısıltılarının ak tenli şifresi Çözülüyordu adım adım sanki Ve artık yalnızlığın bu amansız yolculuğu Galiba sona eriyordu O’NUN ta başlardaki SUS olan dili Nihayet “SENİ SEVİYORUM !”Diyordu….
dizeler bırakmıyor okurken........... bende öyle kaldım burada bir süre............... sanırım tekrar dönecem.......... harikasınız........... tebrikler bıraktım sayfanıza............ dolu dolu..............
Bense , Bu kuytu yalnızlığımın sarmalında Raks ediyordum sancılı duygularımla Yüreğimin en viran köşelerinde Hala ayakta durabiliyordum yaralıyken bile Bin yıllık uykusuzluklarımın cehenneminde Ayılmaya çabalıyordum beyaz karanlıklarımla ..................... Tümüyle çok güzeldi efendim Kutlarım
Sevgili İsmail.. Sayfanızdan çıkamadım uzunca bir süre inanın. Şiiriniz ilk bakışta uzun gibi geldi amaa.. İçinde kayboldum okuduğumda inanki. İnanılmaz yoğun duygular, harika imgelerinle başım döndü. Tekrar tekrar okudum.. Şiirinizi ayakta alıkışlıyorum.. ..Şairim ben beni çok etkileyen imgelerini paylaşmak istedim sayfanızda yeniden.. Sevgilrimi gönderiyorum yüreğinize.. Lemanca... ----------------------
Nefesini anılarından ödünç alıp yaşayabilen ------------------------------------------------------------- Kör iğneli bir kundakta büyütmüştü aşkını yorulmadan.. ------------------------------------------------------------------------ Dışarıdaki ayak fısıltılarının ak tenli şifresi..... ----------------------------------------------------------------------- Son bir hışırtıyla buruşuyordu beyaz karanlık.... ----------------------------------------------------------------------- Sırdaş odamın penceresi önünde zor soluyan.... ----------------------------------------------------------------------- Bu ilk sancılı günün ak ışıklarını doğurmakla…... -----------------------------------------------------------------------
Bendim O, Sırdaş odamın penceresi önünde zor soluyan Ölümün elindeki saniyeleri Umuda dönüştürmek için Nafile çaba harcayan Ve Bu üçgen dünyanın yoğun bakımında bile Terk edilebilen, Nefesini anılarından ödünç alıp yaşayabilen O bahse konu bu insan BEN !… Bendim işte O BEN !...
"Su gibi aktı dizelerden gönül sesiniz, çok ama çok güzeldi okumaya doyamadım kutlarım. Sevgi ile kalın."
sağlıcakla...