Söylemesi bile güç geliyor insana.. Gözlerin yaşlı gurbetçi, hadi ağlasana, Bu gün bayramannecim...
Efkar öyle bastı ki, ağlamak geliyor içimden, Bir nebze yok, eski bayram sevincimden, Bu bayram sizler yoksunuz anne.. Sizde benim gibi, özlemle dolusunuz.. Koşup ellerinizi öpemiyeceğim, Eyvallah edip, gurbete ah çekeceğim....
Akranlarım dolaşırken bakma anne, Boş yere yüreğini yakma anne, Bu bayram sabret, üzülme anne, Kardeşim öpsün, ellerinizi benim yerime...
Geçmişi özlerde, gönlüm feryat eder, Üzülme anam, bu hasretlik biter, Öyle bir bayram ki anam.. Çok acı bağrımı deler...
Takılı kaldım, yaşlı gözlere, Ayrılık günleri, geçtikçe küçülür, Öpücükler o nasırlı ellere, Unutma anam, evlatlarda üzülür..
Ellerim arasına, o solmuş resmin, Bakıp bakıp avunuyorum. “Erkekler ağlamaz” derdin , Ben işte ağlıyorum anne… 1978
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gurbetçinin bayramı, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gurbetçinin bayramı, şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu bayram sizler yoksunuz anne.. Sizde benim gibi, özlemle dolusunuz.. Koşup ellerinizi öpemiyeceğim, Eyvallah edip, gurbete ah çekeceğim....
Ahhh ahhh gurbet...! Bilmem kac bayram geldi gecti, vatandan ve tüm sevdiklerimden uzakta... Dizeleriniz beni derinden etkiledi... Saygim ve sevgimle...
sevgiler arkadaşım