Bir yanım ağır aksak bu akşam Öbür yanım bahar sarhoşu Aklı başında bir yan ararım Bulunmaz… Onulmaz yokluğunda Onmam zorlasam da Bunca umutsuzluğumla
Bir yanım deniz Öbür yanım saz beniz Öksüzlüğüm gelir konar pervaza Kırılır kanadım aysız bir akşamda Umulmaz… Onulmaz yokluğunda Onulmaz alıştığım Susuzluğumda
Karşı dağın sahibi Göz göz dizili kaya dam Ses ver Kimliksiz gurbetimin bağrına
Doğduğumda buruşan tenime Yazgı bağlayıp yaş alan kadına Sitemim var, sözüm yok Sanmasın ki çekerim Vaktinden evvel ipimi! Beklemeyin bu gecenin yıldızlı yolunda Yolum geçmez önünüzden Beklemeyin, yankımam sesinizden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLEMEYİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLEMEYİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Doğduğumda buruşan tenime Yazgı bağlayıp yaş alan kadına Sitemim var, sözüm yok Sanmasın ki çekerim Vaktinden evvel ipimi! Beklemeyin bu gecenin yıldızlı yolunda Yolum geçmez önünüzden Beklemeyin, yankımam sesinizden... "
Tıpkı bir dinamit kuyusuydu ateşlesen patlar cinsinde dizelerdi.Umut çare olduğu gibi onmakta bir tür iyileşmedir sancılara ve de onmak için usanmadan çabalamak gerek derim. tıpkı bu şiirde anlatmak isteği; bağrımızda olan sessizliği seslendirmek ve çığlıktan çıkarmak gibi...
düş değil anlatılan yaşamın parçalarını sığdırmışsınız şiire umutlar ise sürekliliğinmi koruyor yüreğinize sağlık çok güzeldi haz alarak okudum tebrik ederim
Yazgı bağlayıp yaş alan kadına
Sitemim var, sözüm yok
Sanmasın ki çekerim
Vaktinden evvel ipimi!
Beklemeyin bu gecenin yıldızlı yolunda
Yolum geçmez önünüzden
Beklemeyin, yankımam sesinizden... "
Tıpkı bir dinamit kuyusuydu ateşlesen patlar cinsinde dizelerdi.Umut çare olduğu gibi onmakta bir tür iyileşmedir sancılara ve de onmak için usanmadan çabalamak gerek derim. tıpkı bu şiirde anlatmak isteği; bağrımızda olan sessizliği seslendirmek ve çığlıktan çıkarmak gibi...
Yine düşündürdü ve etkiledi
Tebriklerim çokça sevgili Asran.
Saygı ve sevgilerimle