Çağlayanlar gibi aktım da geldim Tozu dumanı önüme kattım da geldim Hicranla geçen bu hayatın son deminde; Senin vuslatınla yanmaya geldim…
Varlığım varlığında, var olmaya geldim Varlık sebebimi sende bulmaya geldim Buhranlar anaforunda geçerken ömür; Senin gölgende yok olmaya geldim…
Senin içinde bir sen olmaya geldim Yolunda çileli bir ömür geçirmeye geldim Derin sis perdelerini aralamak için; Hazan bahçende bir gül olmaya geldim…
Son bulmadan hayat; seni bulmaya geldim Varlığımı varlığına katmaya geldim Usul usul gezerken evrenim evreninde; Senin evreninde bir peyk olmaya geldim…
Yücel Demirtaş
Anafor: Bir engelle karşilaşan su veya hava akintisinin dönerek ve çukurlaşarak yaptigi çevrinti, ters akintilarin oluşturdugu dönme, girdap
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Buhranlar Anaforunda (…) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Buhranlar Anaforunda (…) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sunmuş her halini yürek diğer yarıya....Sevda uğruna neler olunabilecekse talip, çile ve elem......Harika bir sevda şiiri okudum yüreğinizden. Kaleminiz susmasın. saygılarınla..
Siz her şeyi göze alıp sevginizi ve sevdanızı aramak için engin denizleri aşıp yüce dağları delimişsiniz ve aradığınız yerde bıraktığınız sevgiyi olduğu gibi bulabileceksiniz. Çünkü gerçek anlamda sevmeyi ve sevilmeyi bilen bir yüreğe sahipsiniz. ve o yürek mutlaka aradığını da bulacaktır inanın bana.
Yine çok güzel ve yine akıcı ve sevgi dolu idi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Varlığım varlığında, var olmaya geldim Varlık sebebimi sende bulmaya geldim Buhranlar anaforunda geçerken ömür; Senin gölgende yok olmaya geldim…
Öncelikle sayfama ugrayıp şeref verdiniz....
Kudretli kaleminizden büyük haz duyarak harika şiirinizi okudum kaleminizin kudreti hiç bitmesin
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
Senin içinde bir sen olmaya geldim Yolunda çileli bir ömür geçirmeye geldim Derin sis perdelerini aralamak için; Hazan bahçende bir gül olmaya geldim… GÜZEL DİZELERDİ.ETKİLİYDİ.TEBRİKLER
Son bulmadan hayat; seni bulmaya geldim Varlığımı varlığına katmaya geldim Usul usul gezerken evrenim evreninde; Senin evreninde bir peyk olmaya geldim… ....................... Şiir güzel olmuş efendim Kutlarım,selamlarım
Varlığım varlığında, var olmaya geldim Varlık sebebimi sende bulmaya geldim Buhranlar anaforunda geçerken ömür; Senin gölgende yok olmaya geldim…
Yücel bey; benide bu bölümün çok etkiledi, ne kadar güzel ve anlamlı sözcükler sevdiğinin gölgesinde yok olmaya razı bir hayat.. tebrikler yazan yüreğinize.. sonsuz saygılarımla...
Senin içinde bir sen olmaya geldim Yolunda çileli bir ömür geçirmeye geldim Derin sis perdelerini aralamak için; Hazan bahçende bir gül olmaya geldim…
Son bulmadan hayat; seni bulmaya geldim Varlığımı varlığına katmaya geldim Usul usul gezerken evrenim evreninde; Senin evreninde bir peyk olmaya geldim…
çok harika şiir okudum çok güzel emeğine sağlık,öyle içten sevgi olayını işlemişsin ki nakış gibi dilerim evreninde peyk olursun,o da buna layık olur.tebrikler.saygılar
Uyak+redifleri ihmal etmeyin. " ol maya- d ol maya- s ol maya" şeklindeki ses benzerlklerinde " ol" tam uyak, "maya" bölümleri ise redif olur. Şiir bu şekilde de güzel olmuş. Biraz daha güzel olabilirdi. Selamlar, saygılar.
Son bulmadan hayat; seni bulmaya geldim Varlığımı varlığına katmaya geldim Usul usul gezerken evrenim evreninde; Senin evreninde bir peyk olmaya geldim… çok güzel dizeler okudum yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
KALEMİNİZİ VE YÜREĞİNİZİ SEVGİLERİMLE KUTLUYORUM…
BAŞARILAR DİLERİM.
SAYGILARIMLA.
Nice 85. Yıllara…
Cumhuriyetimizin 85. Yılı Kutlu Olsun!..