(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEĞERMİ HİÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEĞERMİ HİÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akıcı ve anlaşılır bir üslûpla kaleme alınmış, dupduru bir serbest şiir... Tebrikler Sema Hanım... Yazan yüreğe ve kaleme selâm olsun... SAYGILARIMLA...
Sevdalar geçmiş yerini aşklar almış Sevgiyi ağlatmak için uğraşmaya Yalana kendini esir etmeye Gerçeği yaşıyorsan Değermi hiç
Nasılsa ömür verilmiş bir imtihan Kimseyi kıramayacak kadar da, kısa Hayatta her şey kısmet Değişecek deyip didinmeye Değermi hiç
Yaşamımızda bazen soruyoruz kendimize yapılan hataları eleştiriyoruz değermiydi diye bazı şeylere değmiyor bazı şeyleri ise iyi ki yapmışız diyoruz güzel ve anlamlı bir şiirdi Sema hanım kutluyor saygılar sunuyorum...
Yorum için çok teşekkürler evet bazı şeylere değmez haklısınız fakat bunu geç farkediyoruz kaybedince zamanı .. hayatın ne kadar basit olduğunu anlatmaya çalıştım saygılar..
Sağ-olun var -olun yorum için evet ama bazı anlar değer görünen şeyler değerli olmuyor yaşamın ne kadar basit dizelerle yaşandığını anlatmaya çalıştım çok teşekürler saygılar..
Sevgiyi ağlatmak için uğraşmaya
Yalana kendini esir etmeye
Gerçeği yaşıyorsan
Değermi hiç
Nasılsa ömür verilmiş bir imtihan
Kimseyi kıramayacak kadar da, kısa
Hayatta her şey kısmet
Değişecek deyip didinmeye
Değermi hiç
Duyarlı yüreği kutlarım gönülden..Saygılar..