bir şems vardı uğradı hatırasına süründü bir mahçup rûminin bir rûmi vardı topladı eteğinde ki şiirleri görünerek şems’in kömür karası yürek yarası aynalarında
mor ötesi ten rengi söylemin renklerine dadanmış efsunlu kekremsi ayıplar
kız oğlan kız bakışlı ihanet henüz bozmamış en masum yalanını
o ayıba abanan paslı bir jilet ile kurulan ortaklık gövdeye kan diye yazılana kadar hisseme aykırı kalmanın düştüğüdür -bu gece-
karanlıklar ırzına geçerken en masum isteklerimin şehir kapattı gözlerini tanınmamak için
ben kimin alacağıyım ki her gece hesapladığım ihanetinin borcunu ezberlerken
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
egoist olmak bambaşka bişey çekip gitmek yürek yaralarında o zaman diyorsun ki sen sevme çekip gitmek son sebebse yanında, insan kendini düşününce bir başka oluyor bu misalde o misal çekip gitmek her zaman ,öyleki hayaller dünyasında kendimize yeni bir hayat kurmuşken hayellere vurulmuş birvurgunla bizi param parça yapan soluklarımızı kesen bizi bu halde bırakıp hayallerimize bile hırsızlık yapan hırsız insanların yeni hayat akışlarında ,sevdanın en sevdalı zamanında öyle işte hacı anlatamıyorum şiirde böyle bişey kocaman bir hayal dünyası sevgiler güzel şair....
Birden hayalimde canlandı ve bedenimizin bir kokuya tutunup, o geçirgenlikte sevdiğimiz insanın aklına sokulabilmesi ne müthiş olurdu diye geçirdim içimden...
Ve beyinde bıraktığımız uyuşukluğun adına aşk deyip kim bilir kaç hayat daha söndürürdük kokularımızla..
.. şuursuzca kaldırıyor başını gözgöze gelmek için bilmiyor ki ulu orta savurduğum ağız dolusu gülmelerim çalındı bilmiyor ki kıskanırım sokaktaki soytarıları arsızca gülüyor sevda çocuk aklıyla aldırmadan yüreğimdeki cüzzamlı adamlara... ....
yüreğe selam olsun...yine aşk..yine he zamanki deminde...
keşke söyleseydinde
sana doğmak gibi bir sebeple aşık olmasaydım
her zamanki ki gibi mükemmelsiniz....yoruma hacet yok becebilsem ne ala