(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir gülüşe kaybedersin yüreğini O iki damla yaş bırakmaz peşini Geriye döndüğünde arta kalanlar Bir avuç yalan, maziyi getirmez zaman...
Kardelen yüreği olsada kalbin Üzgün gözlerde ki düşler keser yolunu İrkilirsin ararken savunacak aynalar Sızlar bakışların,maziyi getirmez zaman.....
Ne kaçabilirsin nede onsuz yaşayabilirsin Uğraşma boşuna sen bir garip insanoğlusun Geri dönmeyecek bir değerdir geçen anlar Ağlasa da giden yıllar,maziyi getirmez zaman...
Güzel dizelerdi.Maziyi geri getirmiyor zaman çok doğru.Her ne kadar bugünü ve özellikle yarını yaşamaya çalışsak bile maziyi silip atamıyoruz.Geçmiş ve gelecek yaşamımızın bütünlüğü bir manada.Güzel günler diliyorum.
Haklısınız mazi geri gelmez zaman geriye işlemiyor zaten bilirmisin cann tekrar olsada eskisi gibi olmuyor da yüreine sağlık yaşanmışlığı olan gönülden hissedilen dizelerdiyürğine emeğine ellerine sağlık. saygılarla..
Teşekkür ederim ..Nasıl Allahın emri üçse.. resimdeki yazı gibi üç kategori de taşınır insanlar, bence gerisi kimliksiz kalır şahsi fıkrım yorum için sağ-olun..
Bir gülüşe kaybedersin yüreğini O iki damla yaş bırakmaz peşini Geriye döndüğünde arta kalanlar Bir avuç yalan, maziyi getirmez zaman
Kardelen yüreği olsada kalbin Üzgün gözlerde ki düşler keser yolunu İrkilirsin ararken savunacak aynalar Sızlar bakışların maziyi getirmez zaman
Ne kaçabilirsin nede onsuz yaşayabilirsin Uğraşma boşuna sen bir garip insanoğlusun Geri dönmeyecek bir değerdir geçen anlar Ağlasa da giden yıllar,maziyi getirmez zaman
Sayın Dost kalem, Çok güzeldi dörtlükleriniz inci inci dizilmiş,tebriklerimle, saygı ve selamlarımla kaleminiz daim olsun. Bilal YILMAZ
saygı selamlarımla....