(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şaire sanırım gözünüzden kaçmış. şimdiki zamanla başladığınız ilk üçlüğün son mısrasında dili geçmiş zaman kullanmışsınız. affınıza sığınarak hatırlatmak istedim. içtenliğimden şüpheniz olmasın olur mu:)
Derin bir geceyi içiyorum kendimi misafir ettiğim gecede ilk misafirliğim değil bu
kelime oyunları ile yalnızlığı kısa ve öz tarifiniz güzeldi. kutlarım.
bu iyi bir şey ama insanın kendine konuk olması... içindekiler o hüzünler kırgınlıklarda gitse keşke misafirliğe... manasını derin buldum içseldi çok hoştu... yapmak gerekir böyle arada bir yüreğinize sağlık sevgili dost yürekli..
Ol kişinin talihi,esed, yıldızı utarit ola, ömrü çok ola, hüzünlerden uzak ola, sevdiği ile barışık ola, yaratılan bütün canlıları sever ola, kendine çok uzun yıllar mutlu bir şekilde misafir ola.(La-yal'emül gayb-ı ill'Allah) Kutluyorum güzel şiirinizi. Bu dünya geniştir, Rabbimize kul olduğumuz sürece inşaallah ömürlerimiz uzun olur. Saygılarımla. Minik bir yıldızname sürdüm, inşaallah hoşunuza gider.
kardelen26 tarafından 3/17/2009 8:14:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
geceler yanlız ve sessiz geceler gece misafiri sabah ufuktan dogan gul yuzlü günes git güzel işıklarınla süsle dost gönlünü sana ve ışıgına ihtiyacı var selam ve sevgimle dost
Derin bir geceyi içiyorum Kendimi misafir ettiğim gecede İlk misafirliğim değildi bu
Bilmem ki Daha kaç gece misafir olurum kendime .....
İstersen kendine sor bir kere..... Neden gecelere asılı kalır gözler. Neden simsiyah gecelerde duygular devşirir..... Neden se o sessiz gecelerde bir demli çayı yudumlarken geçmişe gider duygularımız değil mi........
Bilmem ki Daha kaç gece misafir olurum kendime .. ================== Değerli Şaire Kısa ve anlımlı satırlardı . İnsanın kendisiyle Barışık olması çok güzeldir .. Tebrikler ... Saygılar ..
Derin bir geceyi içiyorum
Kendimi misafir ettiğim gecede
İlk misafirliğim değildi bu
Bilmem ki
Daha kaç gece
misafir olurum
kendime
kısa ve öz olan dizelerinizi zefkle okudum harika tılısımlı ve gizemli bir şiir kutlarım
sevgi ve saygılarımla