(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENLE BEN SEVGİLİM ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENLE BEN SEVGİLİM ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tek kelimeyle enfesstii ablammmm. vaktim oldukça takıp ediyorum dostları yoğun iş trafığım den fırsat buldukça takıp edeceğım yınede yine güzel bir şiir okudum kaleminden görünüm yorum ve dizeler tek kelimeyle muhteşem di,,,,,tebrıklerim bu güzelliği yaratan mimarine..sevgilerimle.
insanın sevdiğine seni seviyorum demesi ne hoş sevgilerin büyümesi yüreklerin huzurlu olması ki Allah bozmasın deriz her defasında... yüreğine sağlık efendim sevgi ve saygılar
Bir bilge derki; önce hayel sonra hayata geçirme daha sonra ise tefekkür etme yani düşünme olmadan hayatın kendisi olmaz..
Mualesef hayatın sadece gailelerini görüpte onunla boğuşmaktan hemen hemen hepimiz hayallerimizi ya öteledik yada geç olacağını düşünmeden erteledik, kaybımız bu işte...
Şiir dil oldu yüreğe ancak şiirlerimizle hayellerimizi bölüşebildik dertleştik yaşayabildik, aslında buda hayel ama kendimizi bile bile kandırdık , içimizdeki boşluğu başka türlü nasıl doldurabilirdik, iyiki şiir var hep varolsun..
Güzeldi hüzünlü bir o kadarda çoğumuzu anlatıyordu duygulara tercüman olan ortak paydalarda buluşturan bu nadide seri vede sizi kutlarım TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yudumyunus
Bazen hayal de olsa çizdiğimiz çizgilerin üzerinde yaşamak, yaşamaya çalışmaktır bize haz veren. Umudumuzu yeşil tutan bahar yağmuru gibi. Sevgiyle kalın arkadaşım.
vaktim oldukça takıp ediyorum dostları
yoğun iş trafığım den fırsat buldukça takıp edeceğım yınede
yine güzel bir şiir okudum kaleminden görünüm yorum ve dizeler tek
kelimeyle muhteşem di,,,,,tebrıklerim bu güzelliği yaratan mimarine..sevgilerimle.