(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirlerinizle yeni tanış oldum. Rahmetli Atila İlhan'ın filim senaryoları tadındaki şiirlerinin havasını, güzelliğini buldum ve çok sevdim. Tebrikler...
Velhasılı Bilesin ki ey şiir muhatabı! Eğer bu bir intihar ise! Ölümün ehli olalı Kefeni giymeyi kendimiz öğrendik!!!!!!
Her bitiş yeni bir başlangıçtır...Çok güzel olmuş dostum.şiirlerinin devamlılığının daimliğini diliyorum... Kaleminin en güzel yüzü yüreğimize aksın hep...
Ve yürekte aşktan yana açılan yara Tutmaz hiçbir intizarı! Netice de ben ki! Bir yürekte başlamadan biten bir sevdanın Yeni adı!
Velhasılı Bilesin ki ey şiir muhatabı! Eğer bu bir intihar ise! Ölümün ehli olalı Kefeni giymeyi kendimiz öğrendik!!!!!!
Naıl bir şiir ki bir anda okuyucuyu sarmalıyor her kelimesi ve her dizesi ile. Baştan sona çok güzel ama final bir başka vurucu ve düşündürücü akmış dizelere.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. Hüzünlerinizin yok olması dileği ile
başlamadan bitmeyen sevda değil..harç karılıp beton olmuş bir sevda hissettim..sevdanızın muhatabını kutluyorum..yazdırmış bu dizeleri...seven yüreği satırlara döken şairi çokca kutluyorum..dizeleri tekrarlamayı sevmiyorum ama son dizeleri döne döne okudum..saygılar
Sevda bakışlı yosun gözlü ızdırabın kızı! kim ekti kahrı ve sabrı kim verdi, bahtı esmer bir yağız kalbinde sızı! o, embesil sürüsünün korku hiissi kimine göre madam kimine adamın hası! esmer butonlarla nakış nakış işlenmiş keder değişmez yazı! ve bilmez, beceremez asla çalamaz ki aşk adlı sazı!
Ve yürekte aşktan yana açılan yara Tutmaz hiçbir intizarı! Netice de ben ki! Bir yürekte başlamadan biten bir sevdanın Yeni adı! .... Tebrik ettim usulca gidiyorum. Şiirin sihrini bozmadan. Selam ve saygılarımla.