(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dirimimde bir "..malatya.............." yiğidi Az biraz kanı deli Bir bilse onu bir Tarsuslu sevdi
Ama “olabilmek ya da olamayabilmekte” idi Yürekteki yaralara tüm maharet Umulmadık bir hayattan
Umulmadık bir aşkı beklemek mi idi adalet?
Gözaltı sürem bitmiş idi Mahkemede Hâkim: “tevkif” demişti Kelepçe geçirilmiş çoktan Alyans idi bir nevi bana haktan
Şimdi cezamı çekiyorum "..........mersin...." ilinde Ve Voltamı atıyorum övünç ile Karanlık üç- beş metrelik nezarette
Söyleniyor kapı önünde densiz gardiyanın biri Duyuyorum! Kin dolu bakışlarım haykırıyor: “Mağrurlanmamak gerek ey kanun neferi! Neticede bizde sevda esiri…”
Velhasılı kelam; Sevda da bizim! Yürekte! Yatacağımız dam bizim! Alacağımız beraat de! Varsın olmasın şimdi bir garip Meltem de….
güzeldi kurtlarım. şiirde .................. bırakarak bizede yer vermeniz sizin asıl ince ruhunuzdan kaynaklanıyor teşekkürler.saygılar.
t_a_polat tarafından 3/13/2009 2:18:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
:))) nazik yorumunuz için teşekür ederim... ve anladım ki ahhhh ahh diyen hep bu çukurovanın bağrı yanık kadınları.... :) hemşeriyiz sevgili kalem dostum..... saygım ile...
bu bir SelimPusat... meselesidir! içten içe acı, kederin baş tacı olduğu yarınsızlığın somut maddesi Ruh adam soyutluğunda! hain mi sanki? sanki vicdandan muaf! ve hücresiz mi kalbi? bu bir SelimPusat... meselesi; meseleden çok öte! bir genç kızın kalbine yara açtın aşktan yana; lanet olsun Selim sana!
YARINIM YOK DİYEN BİR ADAM SEVDİM GÖNLÜ HARAP BİR ADAM SEVDİM ESMER BAHTLI BİR ADAM SEVDİM GİTMELERİ BİLİP DE GİDEN BİR ADAM SEVDİM SÖZÜ SERT YÜREĞİ MERT SEVDASI DERT BİR ADAM SEVDİM AMA "BEN BİR ADAM SEVDİM" DEĞDİ DİYORUM DEĞDİ AMA NE ÇARE Kİ GİTTİ VE BEN SUSMAK İLE MÜKKELLEFİM ŞİMDİ....
Velhasılı kelam; Sevda da bizim! Yürekte! Yatacağımız dam bizim! Alacağımız beraat de! Varsın olmasın şimdi bir garip Meltem de…. .... Meltem ve Meltemler hep olsun. Ama acı, ayrılık ve hüzünler olmasın. Tebrik ediyorum. Selam ve saygılarımı bırakıyorum. Bu güzel şiiri yazan'a...
sevgili kalem dostum, yorum yapma nezaketinde bulunduğunuz için teşekür ederim....ancak sevgili Zeynep bacımın gül yüzlü kardeşim ile aynı kullanıcı adına sahip olmaktan doğan karışıklık giderilmesi adına şiirlerimin sonuna adımı soyadımı belirtiyorum...keza ""Varsın olmasın şimdi bir garip Meltem de….""" kısmını Zeynep olarak değiştirmenize kızmadım... lakin açıklama gereğinde bulundum.... anlayış ile karşılarsınız ki bu şiir benimdir ve şiirime sahip çıkıyorum....
Şimdi cezamı çekiyorum ".............." ilinde Ve Voltamı atıyorum övünç ile Karanlık üç- beş metrelik nezarette
Söyleniyor kapı önünde densiz gardiyanın biri Duyuyorum! Kin dolu bakışlarım haykırıyor: “Mağrurlanmamak gerek ey kanun neferi! Neticede bizde sevda esiri…”
Velhasılı kelam; Sevda da bizim! Yürekte! Yatacağımız dam bizim! Alacağımız beraat de! Varsın olmasın şimdi bir garip Meltem de….
Yüreğine sağlık sevgili arkadaşım. Çok güzel bir şiir. Gönülden kutluyorum sizi. Saygı ve hürmetlerimle.
“olabilmek ya da olamayabilmekte” idi Yürekteki yaralara tüm maharet Umulmadık bir hayattan Umulmadık bir aşkı beklemek mi idi adalet?
Zaten adaletsiz bir dünyada yaşamıyor muyuz?Bu yüzdendir ki seçimlerimizde istem dışı ya da içi adaletsiz olmakta.Güzel bir şiir.Eseriniz biraz sitem biraz da hüzün dolmuş.Tebrikler...
Bakışların volta attığı, ayak adımlarının haşinle hainlerin suratına vurduğu tokat niyetine ihlasın ve samimiyetin gem ve dem vurduğu harika bir şiir...
O yiğit ki; aşkın, körü körüne tutsaklığın, neferi'ydi...
Tebrik ederim efendim.
Saygılarımla
Adnan Bilgiç