(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sayısal... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sayısal... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok çok güzel dost.Kısa anlatımlı şiirleri seviyorum. Bu gece bu alacağım üçüncü şiir. Amam tamamını aldığım ilk olacak. Müsadenle seçkilerime katıyorum. Selam ve saygılarımla.
"...sığa:Toplumbilimde başlıca ölçüm konularından biri olan ve bireyin belli bir alandaki öğrenme ve yetişme olanaklarının sınırını gösteren yeti.
...Herhangi bir tiyatro alanı ya da salonunun alabileceği seyirci sayısını gösteren kavram. Kapasite..."
bir...birlik ...bütünlük...herseyi kapsayan......tek bir de herşey... iki ...ikilik...bölünme...bütünleşememe... üç...zıtlıklar....parçalanma...ve çekişmeler.. üç büyükler ...(parçalama - paylaşma)... silahlarla savaşlarla dünyanın ateşinin yükselmesi... arttıkça sayılar azaldı insanlık...çok yazık.... ne çok şiirdi ..anlam dolu... sevgim saygım tebriklerimle değerli şair dost..
Dört kavganın tunçtan neferi beşinci- bir damla kanı çıkarman gövdenden.... sende diğer şairler gibi herhangi bir ülkede uyruksuz-tabiatsız-yasadışı...Sevgiyle.
düşünmek için vaktinizi ayırmış olsaydınız, okumuş olmak için değilde okuyup anlamak için gelmiş olsaydınız da diyebiliriz.. "Bir" kendisidir insanın "iki" hayat eşidir, sevdası "üç" aile bütünü, evladı karısı baktığım yerden bunu görüyorum..
kutladımm..