(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GARDİYAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GARDİYAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
afet hanım hocam güzel şiirinize seslendirme eklediğiniz bana bilgi mesajı olarak gelince değerli şairemin sayfasına ziyarete geldim.şiirde ve seslendirmede emeği geçenleri kutlarım saygılarımla
Uyarılar çok güzel oluyor.Kaçırdığım şiirleri görebiliyorum bu sayade. Deftere teşiekkür ediyorum bu uylaması için. Eskisi gibi şiiri okuyup geçmiyorum artık.Şiirin bercestesini arar oldum bu aralar. "Düşlerimi ıslatsın, dişi, anaç bulutlar" Bu mısra harika. Selam ve saygılar.
Selam olsun hecenin sultanına. Hecede sizlerden birşeyler öğrenmeye çalışıyorum yanlız kalın kafam zor anlıyor Bana verdiğiniz emekler için çok teşekkür ederim Sayfanızda okuduğum şiirler gibi yazmak bizim harcımız değil sadece okuyabiliyoruz okumayı bile tam yaptığımızı bilemiyorum Şair şiirine duygularını aktarmalı ki sizin şiirlerinizde bu duygular mutlaka var biz okuyucular o duyguları alabiliyorsak şiiri tam olarak okuyabiliyoruz demektir. Bu şiiri yazarken o duyguları yaşamalı veyahut birilerinin yaşatması Sayın ablam canınız yanmışa benziyor Allah yardımcınız, yardımcımız olsun. Bir kere okunup geçilecek şiir değil bu şiir ve diğerleride tabi Hece sizin elinizden hayat buluyor Elinize sağlık selam ve saygılarım sonsuz......
Abla bu soruya ben cevap vermeyeyim en iyisi hayatta herkesin hapsolduğu bir durum var ve herkesin mecazi bir gardiyanı var . Büyük adamsınız saygılarımı sunarım.
Bunu bana herkes soruyor, yaşamadım gerçek anlamda düşünürsek. Ama o şiiri yazarken, gerçek ten taş duvarlar arasındaki mahkumu anlatmadım. Hemen hepimiz bazen kendimizi taş duvarlarla örülü bir hapishanede zincirlenmiş gibi hissetmez miyiz? Öyle hissettiğim bir günde yazmıştım bu şiiri, bunaldığım bir anda. yaşadığım sıkıntılarla üzdüğüm zarar verdiğim insanlar da oldu, oluyor da, onun pişmanlığı ile yaşadığım yaşam denilen mahkumiyetin tesiriyle yazmıştım. Gardiyan kim olabilir sence?
Esintisiz sabahın, kahrettiği fırtına Sustur artık sesini, bak nefesim kesildi. Ne için savurursun, bir yük müydüm sırtına? Güzel duygularımı, fark ettim, öfke sildi. __ Çıldırmak üzereyim, hakkım değil mi isyan? __ Yanına çağırıyor, rüzgâr beni, gardiyan.
NE MUHTEŞEM BİR ŞİİR YA RABBİM..NE DENİR BU ŞİİRE YAZMAKTA ACİZ KALDIM AFET HANIM..İLK OKUDUĞUMDA DA AYNI BÖYLE ETKİLENMİŞTİM..İÇTEMLİKLE TEBRİK VE ALKIŞLARIMI GÖNDERİYORUM DEĞERLİ KALEME VE YÜREĞE..SELAM VE SEVGİLERİMLE..
muhteşem dizeler ablam derin haz aldım okurken ve dinlerken. yorumlayan muhteşem ses olmuş şiire her iki yüreği de alkışlıyorum.... iki bu güzel paylaşım için çok teşekkürler kalem tükenmesin susmasın . en içten sevgimle..
Şiirde konunun sadece hepimizin ağırlıkta yaptığımız gibi aşk meşk olmadığını, şair duyarlılığın böylesi konularada şiirinde tema olarak seçmesine ne kadar güzel bir örnek olmuş bu nadide eseriniz..
Kader kurbanları dediğimiz insanların her halini dolu dolu bir içerikle mükemmel bir şekilde anlatmısınız şiirde şiir diliyle şiiri okurken yaşamam bana en büyük haz oluyor, okudukça bir manzara gibi seyrettim hayatın bir gerçeğini teşekkürler.
Gerek içerik gerekse anlatım şiire bir başka değer katmış bence her haliyle mükemmel olan bir şiiri bizlere paylaşan şairi vede bu nadide eserini tüm samimiyetimle alkışlıyor vede kutluyorum TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle..Allaha emanet ol..yudumyunus
Zarar verdim insana , bil ki uydum şeytana Ruhum bir lâvda kaynar, söyle; bu mu pişmanlık? Biraz nefes alayım, izin verin de bana Güneşi yudumlayıp, yaşayayım bir anlık. __ Küçücük bir hücrede, akıp geçer mi zaman? __ Bu rutubet kokusu, yakar beni, gardiyan.
Düşlerimi ıslatsın, dişi, anaç bulutlar Avluda birkaç saat, volta atmak da yeter. Taş duvarın altında, eziliyor umutlar Yalaza kesen hapis, inan ölümden beter. __ Bak, hücremi kapladı, ruhumdan taşan duman __ Kulun, kölen olayım, kurtar beni, gardiyan!
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Zarar verdim insana , bil ki uydum şeytana Ruhum bir lâvda kaynar, söyle; bu mu pişmanlık? Biraz nefes alayım, izin verin de bana Güneşi yudumlayıp, yaşayayım bir anlık. __ Küçücük bir hücrede, akıp geçer mi zaman? __ Bu rutubet kokusu, yakar beni, gardiyan.
Düşlerimi ıslatsın, dişi, anaç bulutlar Avluda birkaç saat, volta atmak da yeter. Taş duvarın altında, eziliyor umutlar Yalaza kesen hapis, inan ölümden beter. __ Bak, hücremi kapladı, ruhumdan taşan duman __ Kulun, kölen olayım, kurtar beni, gardiyan!
mükemmel dizelerini ve sizi kutlarım. saygılarımla...