(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaslanıyorum en köklü acılara Beni bana emanet edip gittin ya Sustum! Sustum diye sanma unuttum! Mecburiyet gerekçesi ile buruktum…
Göz de gez de arpacık da “hasım” Bir nişan hattın sonunda ki hedef “sen ve ben” Namluda ki “çaresizlik” Vurulup da Yer de yatan Sen ve benden kalan “sevdamız” Ve şimdi Varımız yoğumuz Toprağa düşen al renkli gözyaşımız…
Ve böyle işte sevdiğim Ölüm acun gerçeği! Aslında akıbet şudur ki Sen ben de yaşanası bir Ömrün tek gerçeği…
Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Anlatması imkansız olan öyle bir an ki, Hülyadaki ses varlığının gayesi sanki... Bak emrediyor:Daldığın alemden uyan ki, Mutlak seveceksin beni, bundan kaçamazsın...
Kalbin benim olsun diyorum,çünkü mukadder... Cismin sana yetmez mi?Çabuk kalbini sök,ver! Yoktur öte alemde de kurtulmaya bir yer! Mutlak seveceksin beni,bundan kaçamazsın...
Ram ol bana ,ruhun yeni bir aleme girsin... Yazmış kaderin :Aşkıma ömrünce esirsin! Aklınla ,şuurunla ,hayalinle bilirsin. Mutlak seveceksin beni ,bundan kaçamazsın...
.....Ayın on dördü gökte yavaşça yükselince, Bir bağlama başladı önceden ince ince…
Birdenbire gürleşip kemençeye karıştı, Biri coşkun bir öfke, biri bir yalvarıştı. Birini inletirken bir kadının elleri, Birinde bir erkeğin kırılmış emelleri... Sonra kemençe sustu... Yalnız kaldı bağlama, Çalkalanarak diyor ki: ‘‘Boşunadır, ağlama!’’ Kemençen, bağlamam ve… Gönüllerimiz kırıktır;
Ve böyle işte sevdiğim Ölüm acun gerçeği! Aslında akıbet şudur ki Sen ben de yaşanası bir Ömrün tek gerçeği… ... Tebrikler.Güzel bir şiir. Selam ve saygılarımla.
gez de arpacık da “hasım” Bir nişan hattın sonunda ki hedef “sen ve ben” Namluda ki “çaresizlik” Vurulup da Yer de yatan Sen ve benden kalan “sevdamız” Ve şimdi Varımız yoğumuz Toprağa düşen al renkli gözyaşımız…
Ve böyle işte sevdiğim Ölüm acun gerçeği! Aslında akıbet şudur ki Sen ben de yaşanası bir Ömrün tek gerçeği…
Çok çok güzeldi...Hele final...
KUTLARIM... Yüregınıze saglık... SAglıcakla dua ile..
çok güzeldi yüreğinize sağlık.saygıyla.