(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben şimdi bu iki yüreğe ne diyebilirm ki. Öylesine güzel ve öylesine içten bir dostluğu ve dizeleri paylaşmışlar ki her birimizin söyleyeceği sözler anlamsız kalacaktır dizelerin içinde biliyorum.
Her iki yüreğin o dostluk ve sevgiyi anlatan kalemlerini kutluyor sevgilerimi gönderiyorum yüreklerine. Bir ömür aynı dostluğun ve sevginin var olması dileği ile
Gönüllü bir sevda Ve gönüllü bir sessizlik şimdi hissemizdeki ne ferman dinler ne mutluluk verir gönlümüzdeki bir ah çekip inletir şimdi dermansız yaralarımız bizi medet dilemedik senden ey ölüm meleği! Sevenden yok diye ses seda Bilinmesin bu bir heveslik sevda Ölümüne dedik sevdik İnadına dedik kaldık Sevdamız bir cehennem oldu İmil imil yandık yangınımız pişmanlık ateşi değil asla sevda ateşi düştü içimize yasla. yasımız kefende boğulur birgün sabır dileriz bıkmadan her gün o sabır ki bizi yare vardırsın gün gelsin bayaz gelinlikle uyandırsın
sanmayınki yalnız sizdedir içerde yanan ateş.... kim bilir adına mısralar düzdükleriniz ne yangınların ortasındalar! onlar ne girdapta nasıl bir ruha sahipler kimbilir? kimbilir siz için atan yürekleri nasıl acıyor, nasıl imkansız aşkınızın kıskacında can havliyle sıçrayıp sıçrayıp çaresizce göz yumuyor yaşanılanlara... kim bilir? tek siz bilirsiniz yine! yine tek siz anlarsınız onları! ki bilirsiniz, aşka dair ne varsa herkeslerin sevemeyeceği o adamlarda mevcuttur ve mevcudiyet size tüm benliğiyle en derinlerde yer vermiştir! kızınca katliam sevince destan yapan adamların aşklarına maliksiniz bence! ...........
angınımız pişmanlık ateşi değil asla sevda ateşi düştü içimize yasla. yasımız kefende boğulur birgün sabır dileriz bıkmadan her gün o sabır ki bizi yare vardırsın gün gelsin bayaz gelinlikle uyandırsın TEK KELİMEYLE MÜKEMMELDİ..YÜREKTEN KUTLARIM YAZAN YÜREKLERİ..TEBRİKLER..SEVGİLER..
Her iki yüreğin o dostluk ve sevgiyi anlatan kalemlerini kutluyor sevgilerimi gönderiyorum yüreklerine. Bir ömür aynı dostluğun ve sevginin var olması dileği ile