(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sana ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sana ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sana gelmek istedim Adının orta yerinde Kalemi bırakarak Kendimden çıkarak
...ne yapsam,ne etsem sana gelmek önceliğim olmuştur hep.hep seni sevmek derdiyle yanıp tutuşmuşum bilesin.bilesin,nereye uğramak istesem ellerimde yaşadığın mekanın adresi durur adımlarımda.adımlarımda sana koşa koşa gitmenin heyecan dalgaları bulunur...
Sana çıkacağım yerde Hikâyelerinin kıyılarında Ağlamaklı bir çocuk Oyalıyor beni
...sana yakın durmak için,kendimi paralarım çoğu kez.çoğu kez engin engelleri aşar da,coşarım varlığına.varlığına,adına adarım kendimi SENİ SEVDİKÇE.seni sevdikçe,un ufak küçülürüm kendi beden ve ruhumda.ruhumda SENİ HİSSETTİKÇE,kanım dolaşır,nefesim sıklaşır...
“Ben dünyanın bittiği yerim” diyor ... Sana gelmek istiyorum Dünyamın bittiği yerdeyim Gelemiyorum
..bilesin,nerede konum alsam,odak noktam sensin.sensin dönüp dolaştığım dünyam.sensin,tozup gezdiğim aşk memleketim.evet sensin,gözümde tütüp koklamak,dokunmak ve öpmek istediğim ÇİÇEĞİM,GERÇEĞİM...
... haval şiir çok dokunaklıydı,susmak yakışmazdı bize ...
Bir parça ay tutuşur ıssız yıldızları geçerek kavgalara gecenin yasakladığı dolu dizgin bir şiirin sular buz keser güzelliğine...Sevgiyle ayrıca profil resmide çok güzel.
“Ben dünyanın bittiği yerim” diyor ... Sana gelmek istiyorum Dünyamın bittiği yerdeyim Gelemiyorum .... Çok güzel bir betimleme sevgili Fesih. Kutladım şiirini gönül dostu. Kalemin hep böyle güzel yazsın. Selam ve saygılarımla.
işte lirik anlatımın harika örneği yalın sade,halkın dili dediğimiz tarzın ustaca anlatımı şiir kendi güzelliğiyle,serbest anlatımıyle bir mihenk... severek okudum saygılar
Profil resminizi çok sevdiğimi söyleyerek girsem güzel olur sanırım...
Şiirinizi naçizane yorumlayacağım ama kendimce.. Ne hissettiysem o... Yani şair bunu demiştir diye değil de şairin dedikleri benim içimde şu yankıyı bulmuştur diye...
Sana gelmek istedim Adının orta yerinde Kalemi bırakarak Kendimden çıkarak
Bir mektup yazarken duruyor aşık, adıyla başlayan satırların başında her zaman olduğu gibi derin bir hasret üflüyor dışarı, olmuyor yazarak erişemiyor ona ya da ona erişme hasretini yazarak dindiremiyor.. Ona gitmek istiyor, kalemi tam da onun adının ortasında bırakarak, fiziksel bir gidiş değilse de ruhunu salmak istiyor uzaklara...Onun yanına yamacına
Sana çıkacağım yerde Hikâyelerinin kıyılarında Ağlamaklı bir çocuk Oyalıyor beni
Oysa tam bunu düşündüğü halde geliyor geleceği ve geçmişi yanına. Oğlunun gözlerinde bir hayat seyredir onun için, artık bu çocuğun kalp atışına bağlanmış kalbi... Ondan ayrı yaşamayacağı geleceği seyrediyor.. Belki de ilk defa pişman oluyor özgürlüğünü "evet" sözcükleri içerisinde evlilik cüzdanının sayfaları arasında bıraktığı ana...
“Ben dünyanın bittiği yerim” diyor ... Sana gelmek istiyorum Dünyamın bittiği yerdeyim Gelemiyorum
Ben senin dünyanın bittiği yerim, ben ne kadar büyürsem o kadar büyür dünyan ve ben neredeysem orada yaşar ruhun diyor çocuk gözleriyle... Şair yine de bir yanı teslim olmakta iken çocuk gözlerine bir yanıyla hala gitmek istiyor... Ama elden bir şey gelmiyor... Seçimler bazen geleceğin tümünü hatta seçimi sonlandırma gücünüzü bile elinizden alabiliyor...
Bizde şairlerin anlattıklarını yaşamış kabul eder okuyucu ve bu yüzden ahlaki yargılarıyla değerlendirir şairi.. Oysa şair bir hayal ve gözlem insanıdır. Yaşadığını illa yaşamış olması gerekmez ve değerlendirme yaparken ahlaki değerlerimizle değil, anlatmak istediğini nasıl anlatabilmiş bize o ruh halini aksettirebilmiş mi diye bakmamız lazım..
“Ben dünyanın bittiği yerim” diyor ... Sana gelmek istiyorum Dünyamın bittiği yerdeyim Gelemiyorum Dünyanın bittiği yer neresi........Bence kişinin ,acıların,zülmün olduğu yer olsa gererk... Kutlarım saygılar
güzel bir şiirdi..