(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYAZDAYIM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYAZDAYIM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yine güLseydik ya beraber... "küçüğüm!" desen, sevseydin beni. ışıL ışıL gözlerini kaçırmasaydın benden. izin verseydin de, yine beraber oLsaydık; ayrıLık henüz çOk erken... ****************************************** Güzel ve anlamlı dizelerdi, kutlarım... selam olsun belki ayazda kalmış fakat DUYGULU bu yüreğe!...
yine de pes etmeyerek göze aLdım her şeyi; hep sevdim ben seni! sen benim bu sevgimi beğenmedin de, ayazda bıraktın yüreğimi...
Pes etmek bize yakismaz melegim...Ayazda da kalsak üsüdügümüzü belli etmeden yolumuza devam etmeliyiz,direnmeliyiz... minicik yasta bu ne sitem canim:) Yüregine saglik...Kalemin daim olsun...Sevgilerimle...
Sonuna geldikçe benim de kalbim ağrıdı..
Tüm şiirlerinde bir mıh sökmüşsün kalbinden; ama kansız ama kanlı olmuş bu sökmeler...
Sökülmeyen bir şey kalmış kalbinde.....
Gel sen bir tek O'na güven, O'ndan yardım dile, ve bir daha "gülümse"...
((:Murat:)) tarafından 5/5/2007 12:22:39 AM zamanında düzenlenmiştir.