(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoş Geldin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoş Geldin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yepyeni bir sayfa açıLdı hayatımda seninLe... bitmiş, tükenmişken umutLar hepsi yeniden can buLdu, tekrar yoLdaş oLduLar bana senin sevginLe...
sOn nefesini vermek üzereydi o büyük sevdam; ve sen geLdin... sen geLdin, ..... iyi ki de geLdin; .............. hOş geLdin...
Yüreğine sağlık sevgili Tuğba böyle şiirleri çok seviyorum sanırım bunu daha önce de pek çok şiir altı yorumlarımda söyledim insanın içine umutları güzellikleri taşıyor sımsıcak bir tebessüm getiriverdi bir hoş geldin sözcüğü bile yüzüme ne güzel bir şiir bir tablo güzelliğinde.. Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..sevgin hep daim olsun...
Bu büyük harflerinde sırrını çözdüm... Sınava hazırlanırken bende heryeri işaretlenmeye hazır şıklar olarak görürdüm... Rüyalarımda az geometri çözmedim:):):)
İnsan kendisi gibi bir tarafı kanayan ruh ikizini buldu mu o dertlerinin çaresidir. Siz de ya bulmuşsunuz ya da bulmuş gibi ikinci bir siz yaratmışsınız ruhunuzda. Ama dizelere çok güzel yansıtmışsınız bu güzel duyguları.