(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİĞİMİN GÜNÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİĞİMİN GÜNÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizin de tiyatrolar gününüz kutlu olsun.Bütün gücü söz de olan bu sanat dalına tutkunuzu kelimelere hükmederek içinizde yaşatın.zamanın neler sunacağı önceden bilinmez insana
Dünya tiyatrolar gününü kutlarım öncelikle.... Ve dilerim bu kadar sevdiğiniz Tiyatro sahnesinin tozunu yutarsınız birgün bir şekilde....Allah yardımcınız olsun.Kutlarım içten ve güzel şiirinizi.Selam ve Sevgimle....
içinde anlamlı mesajları olan bu duyarlı ve güzel şiirinizle birlikte okullarda uzun süre temsil ve müsamere kolunda görev yapmış ve skeçler yazıp, oynatmış bir öğretmen olarak 27 Mart Dünya Tiyatrolar Günü'nüzü kutlarım...saygımla...
Kiyamam sana ben.Sevgili kardesim,baban da kendine göre haklidir.Ama icinde bu ask varsa,Babanda birgün o aski görecek izin verecek sana.Hatta gelip seni tiyatroda bile izliyecek.Ümidini yitirme.Kalbimdesin.Öp.
Zaten bir gülen yüz vardır , bir de ağlayan, tiyatronun sahnesinde...
Sen gülen bir yüze sahip ol her daim..
Hep "gülümse"...