(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTTİN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTTİN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gittin sevdiğim... Hiç düşünmedin beni, Düşünmedin seni deLi gibi seveni. ELimi boş, gözümü yaşLı bıraktın KaLbimde büyük bir yara açtın! ELinde değiLdi gitmek asLında, Sen istemeden terkettin bu kızı...
Yüreğinize sağlık güzel dizeler evet sevgili direnişe katılıyorum benimde dikkatimi çekti neden L büyük harf?
yOrumLarınız için çOk teşekkür ederim.hemen şu büyük harf meseLesine bir açıkLık getireyim: o harfLerin benim için bir anLamı yOk tabii ki. ama "L" harfini ve de "O" harfini yer yer büyük yazmak çOk hoŞuma gidiyOr. güzeL durduğuna inanıyOrum.sadece bu! sizin fikirLerinize de saygı duyuyOrum tabii ki. ama bu da benim farkım oLsun,idare edin:):)
L harfinin bir anlamı mı var sizin için? Nedense hep büyük yazıyorsunuz...Bir kere de O büyük yazılmış.. Ne kadar dikkatli bir okuyucuyum değil mi?:)))) Güzeldi şiir.Kutlarım.Selam ve Sevgimle...