(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLATMA BENİ.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLATMA BENİ.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir şiirdi ama ben aglamak istiyorum ağlayamazsam içime akacak zehir ölecegim... hüzünlü olan hersey çekiyor beni tıpkı bu dizelerdeki acının doruga ulasmıs olması gibi:( tebrikler
Efendim aslında; Ağlamak ve tebessüm etmek, kalbin çehreye, yüze yansıyan rengidir....Kalbi katılaşmışlar ağlayamazlar ki; gönül güzelliğinizin dışa yansıması sanki, ki; ağlayınız efendim...İçinde bulunduğumuz nimetlere şükrün edası olarak, insanlığa hoşgörü ve diyalog çağrasına geri kalmanın iradesi olarak, yüreklere sevgi tohumu ekmek adına ağlayınız ve hepimiz ağlamalıyız....
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA AK DUVAKLI UMUTLAR KİRLETİLMEMİŞ SEVDALAR GİBİ BIR DAHA Kİ GELİŞİME KADAR CİCİ BAKIN ONLARA YASEMİNLER ÇABUK SOLARLAR SOLDURMA SEVGİLER........
Canlanırsa eski anılar Üşüşürse üstüne yıldızlar Sorsa da hain dostlar Susturma o gür sesini......AYNEN İŞTE BUKADAR Harikaaa KUTLUYORUM İÇTENLİKLE....
inşallah sesimiz hak katında haksız karşısında zulmün zıddında susmayacak ve gönlümüz ummanlar gibi hepimizin çağlayan misali akacak ve de şakırdayacaktır efendim....Sevgilerle ve esenlikle .....
Teşekkürler efendim...Sevgilerimle ve esenlikle....diğer yorumumu yanlış anladınız sevgiliye yazılan için....Gücenmediğiniz ve alınmadığınız için teşekkür ediyorum....
Canlanırsa eski anılar Üşüşürse üstüne yıldızlar Sorsa da hain dostlar Susturma o gür sesini.
Dilerim hiç susmaz gür sesi, her zaman sevgiyle seslenir, yüreğinize sağlık, hüzünlü bir şiir okudum, hüzünler sizden ve yuvanızdan uzak olsun dilerim, mutlu... sağlıklı... sevgi dolu bir ömür diliyorum, sağlıcakla kalınız...
* * * Dilerim herşey güzel olsun, yaşama sevinci kaplasın yüreğinizi tekrar sevgili Murat, tez vakitte inşallah yürekten dilerim Rabbimizden duysun sesimizi tez elden güldürsün sizleri, ben de mutlu olayım sizlerle birlikte inşallah.
resime bakınnca bir intifada şiiri okuyacağımı sandımm... ama bana daha farklı bir tat werdi dezeleriniz.. şiiride resimide ayrı ayrı kutluyorum sewgiler (:
İnsanlık birtakımyerlerde ki müslümanlar can çekişirken mecazi manada ifade etmeye çalıştım...Aslında ağlamak ve tebessüm etmek yüze güzellik katar derler büyüklerimiz....Saygılarımla.
İnsanlık birtakımyerlerde ki müslümanlar can çekişirken mecazi manada ifade etmeye çalıştım...Aslında ağlamak ve tebessüm etmek yüze güzellik katar derler büyüklerimiz....Saygılarımla.
İnsanlık birtakımyerlerde ki müslümanlar can çekişirken mecazi manada ifade etmeye çalıştım...Aslında ağlamak ve tebessüm etmek yüze güzellik katar derler büyüklerimiz....Saygılarımla.
yüregi güzel kardesim ne sen agla nede insanlar aglasin kimsenin gözünden bir damla yasin akmadigi bir dünya olsa ne olur ,,, ama malesef bir yerde birileri mutlaka agliyor,,,,, duyarli yüregine saglik saygilar sevgiler kucak kucak,,,
İnsanlık birtakımyerlerde ki müslümanlar can çekişirken mecazi manada ifade etmeye çalıştım...Aslında ağlamak ve tebessüm etmek yüze güzellik katar derler büyüklerimiz....Saygılarımla. Sağlıcakla abla
İnsanlık birtakımyerlerde ki müslümanlar can çekişirken mecazi manada ifade etmeye çalıştım...Aslında ağlamak ve tebessüm etmek yüze güzellik katar derler büyüklerimiz....Saygılarımla.
İnsanlık birtakımyerlerde ki müslümanlar can çekişirken mecazi manada ifade etmeye çalıştım...Aslında ağlamak ve tebessüm etmek yüze güzellik katar derler büyüklerimiz....Saygılarımla.
Güçlü kaleminizden harika dizeler çok duygulandım ve hakikaten sende beni ağlatma üstadım Tebrikler Elinizden kalem düşmesin. Şairlerle ve şiirlerle kalınız.
www.sairlerbirligi.com Gaziantep İl Temsilcisi Nihat İlikçioğlu
Ağlatma beni Ey Nazlım
Koyma gönül tatlı balım
Mevsim bahar olsa da
Sızlatma o yüreğini.
Yediveren olur hüznün
Çalınır ufka koynun
Ötmezse şakıyan kuşun
Bitirme yitik sevgini.
Canlanırsa eski anılar
Üşüşürse üstüne yıldızlar
Sorsa da hain dostlar
Susturma o gür sesini.
Kısa,hafif,hoş bir şiir.Tebrik ederim.