(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNAHIMA AĞLAYACAĞIM.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNAHIMA AĞLAYACAĞIM.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Estağfurullah efendim.....Güzel gören güzel düşünür ve hayatından zevk ve lezzet alır düsturu ile hareket etmeniz hasebiyle selam ve dua ile kalınız her daim inşallah....
İnşallah efendim inşallah....Bizler bir ağacın dalları gibiyiz....Bir dal zarar görse, bir yaprak düşse sinemiz sızlar ya hani; gözyaşı olsun merhem derler ya hani; bizimkisi de öyle olur inşallah .....
Evet aynen öyle....BAzen bir çıkmazlığın karşısında acizliğimizin ve insan oluşumuzun özü olan gözyaşlarımız hatrımıza gelmekte ve biçare beşer olduğumuzu anımsatmakta ve de hatırlatmakta....
işte iki satır ve koca bir ömrü anlatıyor bence hangimizin günahı yokki ama ne kadar ağlıyoruz ne kadar içten tövbe ediyoruz yaradan affetsin inş Peygamber efendiğimizin sözü ( ÜMMETİM BENİM BİLDİKLERİMİ BİLSEYDİ ÇOK AĞLAR AZ GÜLERDİ (s.a.v)
bu söz geldi aklıma hadisi şerifleri anlayıp yaşamak nasip olur inş TEBRİK EDERİM selam ve saygılar efendim
çok anlamlı mısralar kullanmışsın kutlarım madem siz de istiyorsunuz yaıksın o zaman zaten iblis bun laiktır yüreğin çağlayan gibi coşmuş umarım güzel bir mecraya akar sevgiler o duygulu yüreğine olsun başarılar
Sayın şiir dostu;Maişet derdinde,ALLAH'ı zikrederken ,tövbeleimize katılan göz yaşı sizce hepimizi kurtarır mı? Bu manidar dizelerinize ancak ağlarsa insan böyle ağlamalı derim.Yinede ALLAH ağlatmasın.saygılar...
KISA KELIMELER AMMA MANASI TURKIYEDEN KANADAYA ULASTI YUREGINE SAGLIK CAN GARDASIM SENIN GIBI YUREKLI DELIKANLILARA CANIM GURBAN OLSUN ALLAH CC SENI IKI CIHANDADA AZIZ EYLESIN VE GARDASIM BIR MURAT VAR ISTE MURAT SOYUNDAN O MURAT GOYNUMUN ER'I GARDASIM OSMANLI TORUNU KAYI BOYUNDAN SU KALBIMDIR O'NUN YER'I GARDASIM
DEVAMI SAYFAMA YAZIYORUM ON DAKIKADAN BITER ALLAH CC EMANET OL YIGIDIM NIHAT YURT KANADA SAGLIK SIHAT SANADA
Sevinç Abla; yüreğin dert görmesin ....Dizeler büyük amma nefsimiz daha da büyük ..inşallah nefsimizi yermişizdir bu dizemizde....Selam ve muhabbetle kalın ablacım...
Ah efendim Ahhhh....Tövbe kapısı ki ; ah o tövbe kapısı....Ağlatacaklar diyorum her zaman....Ağlayacağım ve de TİTRETECEKLER, TİTREYECEĞİM.... Rabbim, sizi bizi, her daim mümin kardeşlerimizi korusun inşallah....
Teşekkür ediyorum....Şiir artık ne bileyim berceste mısralar daha hoş ve nazenin geliyor....Çokça anlatmaksa, kısa amma özlü yazmak ve insanlara birşeyleri olumlu yönde aksettirmek; nefsimden ziyade gönlüme hoş geliyor....
Ayrıca ; AĞLAMAK VE TEBESSÜM ETMEK, KALBİN ÇEHREYE YANSIYAN RENGİDİR...(M.Fethullah GÜLEN)
gözyaslarimiz iblisi yikacaksa onu yok edecekse ömrümüzün sonuna kadar hep birlikte aglayalim ,,,,yine kisacik bir satira destanlar sigdirmissin güzel kardesim,,,kutluyorum yüregini emegini ve seni sevgiler biraktim sayfana gözyaslarimla birlikte ,,,,saygilar slmlar tbkler cokca,,,
Teşekkür ediyorum....Şiir artık ne bileyim berceste mısralar daha hoş ve nazenin geliyor....Çokça anlatmaksa, kısa amma özlü yazmak ve insanlara birşeyleri olumlu yönde aksettirmek; nefsimden ziyade gönlüme hoş geliyor....
GÜNAHIMA AĞLAYACAĞIM....Buyur agla şair yürekli dosttum O ki kul O ki RESUL O ki herşeye HAKTEALANIN RIZASIYLA ERMİŞ Gece gündüz dememiş hep tövbelerde egilip aglamış biz ONUN YANINDA neyizki hadi buyur AGLA.... ALKIŞLARLA İÇTENLİKLE KUTLUYORUMMMM
Kisi kendini denetlemeli ki denetlenmesin. Evet insan günahina aglarken de kefaretidir göz yasi ,umarim sahip olduklarimizin emanetlerimiz oldugunu unutmadan sevaba kosariz cümlemiz. TEBRIKLER.....
Efendim bir manzume vardır yakın tarihimizde; Muhterem F.Gülen Hocaefendinin huzurunda bir ağabey diyor ki; Hocam, diyor; ahireti düşündükçe çok korkuyorum diyor...Hocaefendi diyor ki el cevaben; Korkma Efendi Korkma; TİTREEEEE......
Sizi korkutmak maksadım değil bilirsiniz....
Rabbim sizden de razı olsun birşeyler anlatabilip size de aksettirebilmiş isem....
ne mutlu günahını bilipte gözlerden yaş akıtana ne mutluki tövbe etmesini bilene.. tövbe eden hiç günah işlememiş gibidir zaten.. selamlar simray en eski dost..
Kul beşer şaşar günahsız olanımız yoktur ,önemli olan yürekten inançla tövbe etmektir kısa ama derin manadaki dizelerinizi candan tebrik ediyorum değerli dost kalem.daimi başarı dileklerimle.selam saygılar...
gelmeyenvuslat tarafından 10/19/2009 1:06:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Efendim bir manzume vardır yakın tarihimizde; Muhterem F.Gülen Hocaefendinin huzurunda bir ağabey diyor ki; Hocam, diyor; ahireti düşündükçe çok korkuyorum diyor...Hocaefendi diyor ki el cevaben; Korkma Efendi Korkma; TİTREEEEE......
Efendim bir manzume vardır yakın tarihimizde; Muhterem F.Gülen Hocaefendinin huzurunda bir ağabey diyor ki; Hocam, diyor; ahireti düşündükçe çok korkuyorum diyor...Hocaefendi diyor ki el cevaben; Korkma Efendi Korkma; TİTREEEEE......
iyi ki göz yaslarimiz var.. göz yasi dökebilmek.. aglamakta bir nimet degil mi ?.. elbette.. niçin göz yasi döktügümüzde çok önemli .. almam gereken bilgiyi aldim.. gönülden tesekkür ediyorum..