(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........UNUTMAYA BAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........UNUTMAYA BAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çare yok diyorsam bir bildiğim var Bu sevda hem bana hem sana zarar Ayrıldık kabul et buraya kadar Sil beni gönlünden unutmaya bak Her nedense şiirlern teması ayrılık.. Tema ayarılık olunca,hüzün..hüzün.. Güzel dizeler...Kutlarım saygılar
Nasılsa bitecek bir gün bu rüya Mutluluk ülkesi sadece hülya Tek sevip ayrılan biz değiliz ya Sil beni gönlünden unutmaya bak ................ "Mutluluk ülkesi sadece hülya" Bu cümleye takıldım şair..A ma niçin ? Mutluluk ülkesi masallardamı kaldı ? Gün gelir öyle bir ülke olur mu ? Şayet olmazsa çocuklara masalları niçin anlatıyoruz..
Neden yalan söylüyoruz..? İnşallah bir gün yalan dediğimiz şeyler gerçek olur..
mutluluk ülkesi bir hayal olsun istemem tabi,çocuklarımıza masal kadar güzel bir dünyada yaşama şansı olsun diyorum. şiir şte ........ o an ki ruh hali......... yazdırmasalar iyi olur ama........ teşekkürler yorum için,esen kalın.
Çare yok diyorsam bir bildiğim var Bu sevda hem bana hem sana zarar Ayrıldık kabul et buraya kadar Sil beni gönlünden unutmaya bak --------------------------------------- -güzel dizelerdi ayrılığa dair sil desede sanki sakın unutma beni der gibi yüreği ellerine sağlık.
Merhaba PERWİN hanım Yine çok güzel bir şiir yine bu şiirinizide alıyorum..beni kurtarın ne olur ..kitap yapında şunları komple alıyım..saygı ve sevgilerime
demek kolay diyorum... demek kolay elbet! unutulacakmısınız acaba? eminim ki unutulmayacaksınız.. her halinizle hatırda kalacaksınız.. şiize bu mısraları yazdırdığına göre gerçekten sizi unutamaycako... tebrikler efendim
ama sunuda bilmenizi isterim ki..
önceligi kendinize verseniz ne olur??
saygilar..