(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CAN TANEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CAN TANEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her ne kadar gökkuşağı yedi renk ise de, yedi rengi de kendinde taşıyan Beyaz' dır... Beyaz ise umut.. Umudun beklenilmesi mavi, mavi ise sevdaya konulan renktir..
Beyaz yüreğinizden akan inci taneleri gönülleri hoplatır cinsten.... Kusursuz şiirinizi kutluyorum. Saygılarımla yüreğiniz susmasın....
Çok kısa ama bir o kadar da uzun bir şiir. Can tanem, canımın içi, cananım diye selenmek birine gerçek anlamda sevgileri yaşamak ve o sevgiliye haykırmak demektir sevdayı.
Öylesine güzel ve öylesine akıcı ki dizeleriniz. Bu sesi duyan hiç bir yüreğin cevapsız kalabileceğini düşünemiyorum bile.
BEN SENİ ÇOK SEVDİM,,,, -----------------------------------------------------
"UMUT ÇİÇEKLERİ EKİYORUM SENİN GELMELERİNE..." BİR ELİMDE DÜN BİR ELİMDE BUGÜN İÇİM İÇİME SIĞMIYOR KIYASLAYINCA; DAHA MUTLUYUM HER GÜN UMUT ÇİÇEKLERİM AÇTIKÇA !... "BİR MİDYENİN İÇİNDEKİ İNCİ TANEM ; " EN KIYMETLİMSİN SEN DENİZ DİBİNDE EN GÜZEL DEĞERİM ! CANIM,CİĞERİM !... DEMİŞSİN YA SEN BİR DE, "BEN SENİ ÇOK SEVDİM !..." ÖYLESİNE SEVERİM, ÖYLESİNE BEN DE SEN DE OL ÖYLE ; SEN DE, BENİM GİBİ SEVEN DE !... ------------------------------- KISAYDI AMA, SÖYLENMESİ GEREKEN ŞEYLER SÖYLENMİŞTİ BİR SOLUKTA... NEVİNE HAS BİR USLUPLA ANLAM DOLU MISRALAR DA !..... --------------------------------- TEBRİKLER !... YÜREK DOLUSU BiR ARZUYLA; DUYANA, ANLAYANA, YAZANA !......
Onatça tarafından 2/20/2009 5:28:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiirlerde başlığın önemi çok büyüktür bazan çok güzel bir şiir okursunuz ama başlıkla hiç uyuşmaz... ben bu şiirde başlıkla şiirin kucaklaştığını gördüm hele birbirlerine bir sarılışları vardı kıskandım doğrusu ...........nice güze şiirlere
Gülüşlerine ömrümü verdiğim aşkım,,,
gülüşlerine ömür verilecek kadar sevme...sevgiyi bundan daha güzel anlatmak mümkünmü?
Çok güzeldi şiir.
Kutlarım.