(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDE KALDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDE KALDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öylesine şiiriniz bana neleri anımsattı biliyormusun.... Yılların ardından küskünlüğe son verdiğim 11 Ağustos 2007 de yeniden başladığım beste çalışmalarımda Son nefeste sen varsın parçamı anımsattınız. Şiir duygu yüklüydü. Sevebilmenin en güzelini gönlünüzde buldum. Sevgilerimle efendim.....
================== Son nefeslerde onun yanında ona bırakmak .. sonra gözleri yumup bu dünyadan ayrılmak . Yüreğin var olsun Aşkın sa daimmm. Tebrikler...
Son olmayınca ölünmüyor bile dostum değil mi? Vedasız gidilmiş, ne evet var ne hayır, ne yaşam var ne ölüm. Bir yerde bir yüz görmeli suda kendini, son yaprak düşmeli, son istek, son pişmanlık uçmalı bilincin göğünde. Aalacağını almalı insan, vereceğini vermeli ve ölmeli. Çok derindi çooooooook. Kutladım.
Bir gün daha olmalıydı geri aldıktan sonra ve aldığınız nefesin keyfini çıkarabilseydiniz... Ama sonrası kıyamet olsun diyorsanız .... Kutluyorum, yüreğinize sağlık...
İlişir yarıya burukça.
Söz yangın, duygu günelş
Erir gelir siyah sevda....
Yine sitem dolu bir şiir okuttunuz bize dost.....
Şiirleriniz duygu seli, yıkanan-boğulan...... Yüreğiniz susmasın. Saygılarımla.