Bir ’ah’ çeksem nasılsa yaşam denizin beni boğacağı yok! Gelmiş olduğum tüm yollardan tekrar geçmek zorundayken Geceleri sabaha sunan gözlerim aralanıyor Yarı çapaklı, yarı mağmur ama ikisinin tümü kadar yorgun.
Şmdi kalksam yatağımdan dalsam sokaklara Bir lağımın içinde ağzımda sakladığım küfürleri savursam Kapanmayan açık yaralarıma sürsem en bokundan hayatı Kaybettiğim bilincimle kismi bir felç inmiş olacak ki Yakışmadı söylediklerim şair geçinen genç bir adama.
Gerçeklerden sıyrılıp dalsam rüya aleminin içine Deli demelerine fırsat vermeden çalsam tımarhanenin kapısını Hayat denilen zaman da uyurgezerim desem sizin de bir farkınız yok benden _İşte diyorum duymuyormusunuz?Korkunun senfonisi bu kabullenmeme Yaşadıklarımız kocaman bir hayal kırıklığı ’Dur dedi’ elinde şırınga tutan iri yapılı bir adam ’Bugünlük aldığımız dersler kâfi şimdi uyuma vakti’. Bilmezdi ki hep uyuyan onlardı halbuki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...uyurgezer... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...uyurgezer... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte diyorum duymuyormusunuz?Korkunun senfonisi bu kabullenmeme Yaşadıklarımız kocaman bir hayal kırıklığı ’Dur dedi’ elinde şırınga tutan iri yapılı bir adam ’Bugünlük aldığımız dersler kâfi şimdi uyuma vakti’. Bilmezdi ki hep uyuyan onlardı halbuki...
Onlarda birgün uyanır gaflet uykusundan ama inşallah geç olmaz dost ...
sevi düşlere sürgün
öyküler dünde yitik
kâbuslu gecelerime umacılar gibi
sensizlik...düş ve gerçekler...
Sevgilerimle Şair...