(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözyaşları ıslatsın yer yüzünü İkimiz yaşların değmediği bulutlar olalım..
sağ-olun da bu şiiri yeni yazdım artı devrikliğiylede benim düşüklüğüylede benimdir.. ben görür ve düzeltirim herkesin ayrı bir tarzı vardırve ben kişilik olarak herkese saygı duyarım ama böyle bir eleştiriye üzgünüm saygı duymuyorum.Çalışmalarıma gelince ünlü olma diye bir kaygım yok sadece paylaşıyorum ve herkesede okudukları içinde bir insan olarak değer verdıklerı için tşkkürler ederim.
Türkü tarafından 2/17/2009 10:37:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Türkü tarafından 2/17/2009 10:40:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Türkü tarafından 2/23/2009 2:25:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Türkü tarafından 3/2/2009 8:45:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Islatsın gözyaşları her yeri biz ikimiz Yaşların değmediği bulutlar olalım
"Islatsın gözyaşları her yeri biz ikimiz" Düşük cümle olmuş. Ayrıca "biz ikimiz" öznesini çok sık kullanmanıza gerek yoktu. Zaten mısra sonlarında eylemi ikinizin gerçekleştirmek istediğini belirtiyorsunuz. Daha iyi çalışmalarınız için başarılar dilerim.