Tığ nasıl işlerse ipliği göz nuruyla Saniyeler hep seni dolar kimsesizliğime Yokluğun örülür her şubatın on dördünde Gözlerim hatıralarını alıp yanına yollara dökülür Bir silen olmaz… Notalar nasıl işlenirse sözlere Sensizlik acımasız, siler nağmeleri Yokluğun sürünür her şubatın on dördünde Şarkılar anlamsızlaşır Bir gelen olmaz… Ne yana baksam hasret açar bahar gülleri gibi Ellerininyumuşaklığı hâlâ sıcak avuçlarımda Kar yağar, yağmur damlar her şubatın on dördünde Avuçlarımı kapar, saklarım seni El uzatan olmaz. Azizmiş, Valantin’miş neyleyim Bir gül uzatamadıktan sonra sana Güller kan ağlar her şubatın on dördünde Ben suskun Duy diyen olmaz. Meltemler, boralar her yanda fırsat kollar Sabaha kadar gözkapaklarımı döverler Nedense hasret tüter her şubatın on dördünde Ben yakanı beklerim de İşte, al! Diyen olmaz. Alıştım mı diye sorarım kendime, sen yoksun ya Çıldırır beynim cevap aramaktan, bulamaz Boynum hep bükük kalır her şubatın on dördünde Filizler kurur Su! Diyen olmaz. Su! Diyen olmaz…
Turgut Uzdu
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şubatın On Dördünde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şubatın On Dördünde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tığ nasıl işlerse ipliği göz nuruyla Saniyeler hep seni dolar kimsesizliğime Yokluğun örülür her şubatın on dördünde Gözlerim hatıralarını alıp yanına yollara dökülür Bir silen olmaz… Notalar nasıl işlenirse sözlere Sensizlik acımasız, siler nağmeleri Yokluğun sürünür her şubatın on dördünde Şarkılar anlamsızlaşır Bir gelen olmaz…
Bir gelen olmaz…
Ne yana baksam hasret açar bahar gülleri gibi
Oldukça anlamlı, tebrikler.