Acayip bir his var bugün içimde birisi kapımı çalacak gibi vefasız sevgili sürpriz biçimde az sonra içeri dalacak gibi
Ömrüm hep geçiyor yol gözlemekle masayı hazırla bekle ha bekle elinde bir demet canlı çiçekle gelip de gönlümü alacak gibi
Vakit ilerledi hayli geç oldu mumlar yanıp bitti çiçekler soldu bak işte içime bir hüzün doldu beni yine derde salacak gibi
Demek onun için boş bir hevestim yağmur olup yağdım yel olup estim bundan sonra gelmez ümidi kestim gönül yine yalnız kalacak gibi
Dipnot: Sevgili dostlar kimseyi kandırmak istemem.Bu daha önce Sitemizde yayınladığım bir hece şiiri.Ama böyle düzenledim,serbest gibi.Şu ana kadar okuyanlardan özür dilerim. Ama nasıl olsa anlayanlar çıkacaktı ya da çıktı bile..... Bazı dostların şiirlerinin altında ’KİÇ ŞİİR ’ diye bir yorum görüyorum.Şayet o arkadaş’a göre bu da bir KİÇ ŞİİR ise ve aynı yorumu bu şiire de ekleyecekse Cehaletimi bağışlayıp KİÇ ŞİİR ne demek onu da açıklamasını rica ederim... Selam , Sevgi ve Saygımla.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acayip bir his... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acayip bir his... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Abdil Er. Alında sizinle saygı çerçevesinde mesajlaşmıştım ve yorumunuza cevap vermeyecektim ama başka bir şiir altında da küçük bir klavye hatasını büyüttüğünüzü gördüm.Lütfen şiirleri kusur aramak için değil iyi niyetle okuyun.Ve böyle muallakta kalacak yorumlar yerine hata varsa onu açıklayın ki hem şaire bir faydası olsun hem de iyi niyetinizi bilelim. Şiirimin orijinalini size mesajla gönermiştim buraya da alıyorum.Bir yazım hatam vardı uyarınız üzerine düzelttim.Teşekkür ederim.Bunun dışında bu şiire övgü yorumu yazmak ne gibi bir kötülük merak ettim.Beğenmedim derseniz saygı duyarım.Ama laf atıp çıkmak etik gelmiyor bana.Selam ve Saygımla....
ACAYİP BİR HİS/ORİJİNAL HALİ
Acayip bir his var bugün içimde Birisi kapımı çalacak gibi. Vefasız sevgili sürpriz biçimde Az sonra içeri dalacak gibi.
Ömrüm hep geçiyor yol gözlemekle Masayı hazırla bekle ha bekle Elinde bir demet canlı çiçekle Gelip de gönlümü alacak gibi.
Vakit ilerledi hayli geç oldu Mumlar yanıp bitti çiçekler soldu Bak işte içime bir hüzün doldu Beni yine derde salacak gibi.
Demek onun için boş bir hevestim Yağmur olup yağdım yel olup estim Bundan sonra gelmez ümidi kestim Gönül yine yanlız kalacak gibi.
cetiner07 tarafından 3/24/2007 3:07:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
cetiner07 tarafından 3/24/2007 3:10:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Serbest şiire dönüştürüp de yayınladım desen de sevgili Mustafa okurken hece şiiri gibi okudum ben..Keyifle okudum hem de yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx iYİ Kİ BUGÜN BU ŞİİRİ TEKRAR YAYIMLAMIŞSIN.BEN İLK HALİNİ OKUMAMIŞTIM.BU ZEVKTEN MAHRUM KALACAKTIM.ÇOK DA MERAK ETME "KİÇ" NEDİR ? Cevap malum yukarıdaki şiirdedir.
Demek onun için boş bir hevestim yağmur olup yağdım yel olup estim bundan sonra gelmez ümidi kestim gönül yine yalnız kalacak gibi
Hemen ümitsizliğe kapılmayınız değerli dost gelir mutlaka,belki işi çıkmıştır:)) biraz sonra çalınabilir aniden kapınız hayat sürprizlerle doludur..Bekleyen bakalım..Kutlarım
saygıdeğer dost... sizi baya bir ısındınız serbest şiirlere... hani insanın daha önce neden yazmadınız diyesi geliyor yine çok hoş bir şiir... bölüm sonu kafiyelerse güzelliğe güzellik katmış..
hece halini de hatırladım.
Sen yaparsın da güzel olmaz mı. kalemine sağlık.