Manevi değerler maddede hapis Paraya kul olmuş; Hakk bilmiyor us Sanma ki görünür… Çoğalacak pus! ! Haram batağında yüzen hey çıplak!
Maksisi pek güzel! AMAN oturma! ! ! Çorabın kaçacak topuktan vurma! Görmezler paçanı çok geri durma? ! Eteği arkadan büzen hey çıplak!
Giydiğin elbise; dar gelmiş kumaş Oturup kalkarken verirsin savaş Dikkat et güzelim usulca yanaş? ! Kendi kuyusunu kazan hey çıplak!
Yüzüne bakmaya tahammülüm yok Dünya dahi sade; sende yaldız çok Yalanla avutma karnımız pek tok Makyajla nurunu(?) ezen hey çıplak!
Büyüğe saygısı “bunak kalk çabuk!” Pohpohlanmış nefsi söz abuk sabuk Hakikat özünde bağlamış kabuk Kendi dünyasından bezen hey çıplak!
Avrupa soyunu yok etmek ister Müslüman canlara kin nefret besler Sen ise tam garplı kopyacı defter! ! ! Testiden pis suyu sızan hey çıplak!
Sallanır yollarda; sağdan ve soldan Şeytana yardakçı; çıkartır yoldan Gelir ki Hakk bela, bir garip kuldan Laf atan soysuza kızan(?!) hey çıplak!
Hakk´tan emirleri küçümser hâşâ! Hiç bilmez uydurur; ellerde maşa! ! Tuttuğun köz yakar! ; az daha yaşa! Cehalet resmini çizen hey çıplak!
Sanma ki boyayla kalırsın güzel Ruhuna değecek geçmişten gazel Savunmasız canda “emanet” özel Günleri avare süzen hey çıplak!
Dönüşün O´nadır! Gafletten uyan Haram helal belli; herkesçe ayan Yenik düşme nefse! Az biraz dayan! Dizlerin bağını çözen hey çıplak!
BEYAZδm sil gözün! Her kader ayrı Her yaşam nasihat, bilmeli gayrı Doğru yolu göster; burada hayrı Gerçeği sessizce sezen hey çıplak! ----Yaşama bakışı yazan hey çıplak!
Ne kadarda dolmuş beyazi böyle Esmiş ve gürlemiş nazlıca şöyle Bilseler yapmazlar sen sabır eyle De he beyaziyi üzen hey çıblak.........................maskosu
Ne üstüne giymiş ne altında var Vücudu ortada giydikleri dar Bu kötü gidişat nereye kadar Mide bulandıran ey fani çiplak..........................lazuşağı
ne haya kaldı nede ar vücudunu sergilemek moda oldu bak utanmak kalktı karıştı tarihe ar namus rafa kalktı çağ atladık işte bak.......................................ayse09
BEYAZÎ dolup taşmış ne ala Çıplakta kalmamış der hayâ Suçludur eziktir Fıtratı bozuksa Azimetin ne yana Be hey çıplak.........................Berşah
adın insan korumalısın mahremini yoksa mahfedersin hayat seyrini temiz olsun istersen defterini rama gel kulukta, pak ol ey çıplak......................haysah
ateşen bir libas giyme hevesi eşekten bed çıkar katmerli sesi giyinip kuşanmış hani neresi ne deyim bir parça beze sarınmış çirifle yıkanmış, .....la arınmış..........................geceyedair
Değer dejenere,çıplak makbulü Kefende biçeriz gömdük maktülü Neden olmuşumki,nefsime köle Teşhire merakım,gezerim çiplak
Sarma baklavayi,çeksin sineği Sana görünsede sevgi meleği Örtünnme değerdir, sevgi örneği Açma bıktırırsın,gezersen çiplak........................ilhamialbayrak
Bir düzen kurmuşlar var ile yoktan Böbürlen hamurun kara balçıktan Ne bir lokma ne söz kaçar mı haktan Yer mi her mavrayı ozan hey çıplak......................haşim kalender
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hey ÇIPLAK ! ! ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hey ÇIPLAK ! ! ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir düzen kurmuşlar var ile yoktan Böbürlen hamurun kara balçıktan Ne bir lokma ne söz kaçar mı haktan Yer mi her mavrayı ozan hey çıplak
Biz çıplakları sinirdik karışmıyoruz gel görki kendileri bizler demedeikçe doğru yaptıklarını sandılar ve bizi kabul etmez oldular her gün bir yerimize küfrederler başımızdaki örtüye yüzümüzdeki sakala ayaktaki şalvara karışır oldular bırak diledikleri gibi giyinsinler bir gören var hemede karanlıkta karıncayı izleyen görmezmi sanarlar ölüm var bunu onlarda biliyor bizler hidayet dileyelim diline yüreğine sağlık güzeldi.
Harika bir şiir Üstat Yüreğine sağlık Bir dörtlükte ben eklicektim ama düşündüm düşündüm Şimdilik güzel bişey bulamadım İlerde gelirse eklicem bu sayfaya
BEYAZδm sil gözün! Her kader ayrı Her yaşam nasihat, bilmeli gayrı Doğru yolu göster; burada hayrı Gerçeği sessizce sezen hey çıplak! ----Yaşama bakışı yazan hey çıplak!
kutlarım efendim... pes doğrusu....her yönüyle mükemmel bir şiirdi... ne yazsam şiirinizin yanaında yavan kalcaktı...o yüzden şiir yazmıyorum...
Sn. siyahtakibeyaz, Şiiri baştan aşağıya astım say sen konuşmuşsun zaten Ben de sesiz sessiz pür dikkatle okudum. Kutluyorum Ayakda alkışlıyorum sizi Başarılar
ateşen bir libas giyme hevesi eşekten bed çıkar katmerli sesi giyinip kuşanmış hani neresi ne deyim bir parça beze sarınmış çirifle yıkanmış, .....la arınmış
çok güzel bir taşlama ruhuna afiyet sevgili dost sağlıcakla kalasın
Manevi değerler maddede hapis Paraya kul olmuş; Hakk bilmiyor us Sanma ki görünür… Çoğalacak pus! ! Haram batağında yüzen hey çıplak!
can bacım esra hanımefendi. yukarıdaki dörtlükleri sadece şiiri temsilen alıntı yaptım. her kıtası bir birinden çok anlamlı mesajlar veriyor. şiirinize yorum yapmak haddime değil. sizleri ve halkın sesi olan siz şair ve ozanlarımızı kutluyor. kaleminiz güçlü. nefesimiz daim. ömrünüz hayırlı ve uzun olsun. rabbim sizlere her iki cihanda darlık çektirmesin.
insanlar vardırki kılık kıyafet yoksunu. ama önemli olan değerli bir maddenin içindeki umut vadeden ışığı görebilmek.
işte siz zaten umut ışığısınız.
önemli olan kısa yazıyla çokkkkkkkkk şeyler anlatabilmek. ümid ederim anlatabildim. laf kalabalığı yerine mana kalabalığı yapmak çok daha güzeldir.
saygı ve hürmetlerimle selamlıyorum.
sancaktar tarafından 2/10/2009 11:47:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
DİKKAT EDERSENİZ SÖZDE KADIN HAKLARI SAVUNUCULARI ARASINDA ERKEKLER KADINLARDAN FAZLADIR.BÜYÜK BİR KISMININ NİYETİ KADINI RAHAT KULLANABİLMEKTİR.AHLAKLI OLMAK EN GÜZEL MEZİYETTİR.KADIN GİZEMİNİ KAYBETMEMELİDİR BENCE..BU YÜZDEN HİÇBİR KONUDA HADDİ AŞMAMAK LAZIMDIR DİYE DÜŞÜNÜYORUM... TEBRİK EDİYORUM..
başörtüsü takmayan herkese saldırı içerisindesiniz.
ama siz başörtüsü taktınız diye size laf edenlere de eleştiri içerisinde olduğunuzu ve rahatsız olduğunuzu söylüyorsunuz, madem bu kadar özgürlükçüsünüz, ne diye herkesin kıyafetine laf etmektesiniz anlam veremedim (?)
bir de, herhalde ne kadar abartırsam o kadar iyi diye düşündünüz ki;
"Büyüğe saygısı “bunak kalk çabuk!”" gibi abartı cümleler kullandınız,
dar elbise giyen, makyaj yapan herkes yaşlılara hakaret mi ediyor yani ?
kendisinin iç güzelliğinin önemli olduğunu da söylemişsiniz,
iyi ama bunca kötü söze, siz ne kadar temiz kaldınız
RABBİM SAYFANA UĞRAMAMI NASİP ETTİ..ŞÜKÜRLER OLSUN İYİ HEMDE BÖYLE HARİKA BİR YÜREKLE KARŞILAŞTIRDI BENİ,,,,,,,,,,KUTLUYORUM ŞAİR KARDEŞİM..SAĞ OL GÜZEL İNSAN...SEVGİYLE KAL..
çok güzel bir konu kutlarım sizi ne haya kaldı nede ar vücudunu sergilemek moda oldu bak utanmak kalktı karıştı tarihe ar namus rafa kalktı çağ atladık işte bak saygılar size
Ne üstüne giymiş ne altında var Vücudu ortada giydikleri dar Bu kötü gidişat nereye kadar Mide bulandıran ey fani çiplak. ..............................................:
Beyazı kızım sen çok yaşa Güzel dizelerdi çağdaşlık bu değil bu yoldan çıkmışlık şaşırmışlık yanlışlık gidişatımız iyi değil Allah sonumuzu hayır etsin.
lazuşağı tarafından 2/10/2009 8:47:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
lazuşağı tarafından 2/10/2009 8:48:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
Benim şiirden anladığım ruh çıplaklığı, bilmem doğru anladım mı? Yoksa burada bahsedilen insanın giyim tarzı değildir diye düşündüm.. Edebin unutulmasından dem vurulmuş ve özümüzde ki değerlerin yitmesi anlatılmış, yani benim anladığım budur yanlışsam düzeltiniz şair?
Namusu kolyuk altinda uyutanlara guzel taslama olmus. Her nefis kendinden sorumlu olsada, dogru istikamete yol gosteren rehber niteliginde idi. VAROLUN!
ne desem ki!... Allah bu ümmeti ve insanları (en başta beni) affetsin... insandaki güzel ve çirkin, doğru ve yanlış kriterleri belli bazı sebebler ile yer değştirince, yani fıtrat bozulunca şaşmamak gerek dile gelen hakîkatli dizelere... Ama şaşmasak da, az-biraz ağlamak gerek... ağlamak... eyvallah... rûhuna afiyet...
Dönüşün O´nadır! Gafletten uyan Haram helal belli; herkesçe ayan Yenik düşme nefse! Az biraz dayan! Dizlerin bağını çözen hey çıplak! ***************************************** Ne kadarda dolmuş beyazi böyle Esmiş ve gürlemiş nazlıca şöyle Bilseler yapmazlar sen sabır eyle De he beyaziyi üzen hey çıblak...
saygılar selamlar
maskosu tarafından 2/10/2009 12:37:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sanma ki boyayla kalırsın güzel Ruhuna değecek geçmişten gazel Savunmasız canda “emanet” özel Günleri avare süzen hey çıplak!
Dönüşün O´nadır! Gafletten uyan Haram helal belli; herkesçe ayan Yenik düşme nefse! Az biraz dayan! Dizlerin bağını çözen hey çıplak!
BEYAZδm sil gözün! Her kader ayrı Her yaşam nasihat, bilmeli gayrı Doğru yolu göster; burada hayrı Gerçeği sessizce sezen hey çıplak! ----Yaşama bakışı yazan hey çıplak!
Güzel dizelerdi. Kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Böbürlen hamurun kara balçıktan
Ne bir lokma ne söz kaçar mı haktan
Yer mi her mavrayı ozan hey çıplak
Biz çıplakları sinirdik karışmıyoruz gel görki kendileri bizler demedeikçe doğru yaptıklarını sandılar ve bizi kabul etmez oldular her gün bir yerimize küfrederler başımızdaki örtüye yüzümüzdeki sakala ayaktaki şalvara karışır oldular bırak diledikleri gibi giyinsinler bir gören var hemede karanlıkta karıncayı izleyen görmezmi sanarlar ölüm var bunu onlarda biliyor bizler hidayet dileyelim diline yüreğine sağlık güzeldi.