(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hürriyet... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hürriyet... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özgürlük bedel vermek demekse, bedeli en ağır haliyle yaşayanlar var ya işte.... Bir söz sultanı diyor ki efendim; Yağmur yağdığı zaman, yağmur altında kalarak ıslanan var ya, ıslanmaktan nem kaptığını zannediyorlar....Ya diyor, toprak altında yatıp ta yağmurdan istifade edemeyenlere ne demeli..... Mecazi bir anlatım oldu ama siz zaten güçlü bir kalem sahibi olduğunuz için anlayacağını biliyor ve derin ve anlamlı şiirinizi yürekten kutluyorum....
Ellerinde, küçük bir kuş yavrusu. çırpınıyor avuçlarında, bütün gücüyle. bırak uçsun uzaklara, özgürlüğün saadetiyle...
karanlık geceye rağmen uçabilmek hayatta... ................. ve ucsuz bucaksız sevgiler yudumlak geceye inat yorulmak düşmek ve yeniden diyebilmek her seferinde bir daha acıya alışmak kanayan yaralarını sarmak sararken yaralanı gülümseyebilmek hayata hayat ta herşey isediğin gibi olması dileği ile elindeki o kuşa sende sahip çık güzel şiirin için teşekkürler
Bir söz sultanı diyor ki efendim;
Yağmur yağdığı zaman, yağmur altında kalarak ıslanan var ya, ıslanmaktan nem kaptığını zannediyorlar....Ya diyor, toprak altında yatıp ta yağmurdan istifade edemeyenlere ne demeli.....
Mecazi bir anlatım oldu ama siz zaten güçlü bir kalem sahibi olduğunuz için anlayacağını biliyor ve derin ve anlamlı şiirinizi yürekten kutluyorum....