(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tebrikler güzel şiiriniz için ve güzel anlatımınız için.Gururumuzun etkisi ile her ne kadar acımadı desekte,doğruyu söylersek acıtır be kardeşim.Sağlıcakla kalın.
"Hani cam kırılır Kırıldığını görmeyiz basar kanatırız ince ince sızar kanlar bedenimizden… Hani inceden sızladığını da biliriz ama dayanıklılığımızın ispatı için Eyvallah etmemek için…
“ acımadı ki”
deriz…
“ cam kırıkları acıtmaz ki…”
sende kırdın işte canımı kırdın
acımadı ki…can kırıkları acıtmaz ki…."
Cam kalp gibi kırılır. Görünmez kalp kırılışının kalıcı acıtıcılığı... Bir özge yüreğin yaşanmış ama kanılamamış, deryalara açılmış, Ama özlem rıhtımından ne ayrılmış, ne asude limanına varabilmiş, Ne de geri dönebimiş, Ellerinin uzantılı parmakları sonsuzluğu kucaklama sevdasında kalakalmış, Mavilerin gergefini duyamamış, yeşillerin canlılığını gönlünce tadamamış, Ve sonunda eğerek başını bir boş sukuta bağlamış.... Hoş bir sükuttu. Herşeyi açıklayan Selam, saygı ve Edip'çe tebriklerimle...
değerli gönül dostum çok güzel bir serbest vezin olmuş kalp kırmak çok kolaydır lakin yapmak ne kadar zor UÇTU UÇTU GÖNÜL BAĞINDAN BİR KUŞ UÇTU ARI BALDAN UZAKLAŞTI BAL ARIDAN UZAKLAŞTI GÖNÜL SIRÇADAN BİR KÖŞKTÜR YAPMAK NE AKDAR ZOR İSE KIRMAK OKADAR KOLAYLAŞTI işte böyle kırılan gönül bir sırcadır sırça tuz buz olur yapıştırılması mümkün değildir insan gönlüde öyledir güzel şiirini bir daha kutluyorum
değerli gönül dostum çok güzel bir serbest vezin olmuş kalp kırmak çok kolaydır lakin yapmak ne kadar zor UÇTU UÇTU GÖNÜL BAĞINDAN BİR KUŞ UÇTU ARI BALDAN UZAKLAŞTI BAL ARIDAN UZAKLAŞTI GÖNÜL SIRÇADAN BİR KÖŞKTÜR YAPMAK NE AKDAR ZOR İSE KIRMAK OKADAR KOLAYLAŞTI işte böyle kırılan gönül bir sırcadır sırça tuz buz olur yapıştırılması mümkün değildir insan gönlüde öyledir güzel şiirini bir daha kutluyorum
Hani cam kırılır Kırıldığını görmeyiz basar kanatırız ince ince sızar kanlar bedenimizden… Hani inceden sızladığını da biliriz ama dayanıklılığımızın ispatı için Eyvallah etmemek için…
bu ne güzel incelik bu ne güzel derinlik... bu ne güzel dizeler... kırılan canınızda param parca ediyor okuyanı kim bilir yaşayan ne zerrelere bölünmüştür.. yüregin huzur kalemin daim olsun Allah sabır versin. inş. slm ve dua ile..
Hani cam kırılır Kırıldığını görmeyiz basar kanatırız ince ince sızar kanlar bedenimizden… Hani inceden sızladığını da biliriz ama dayanıklılığımızın ispatı için Eyvallah etmemek için…
Hani cam kırılır Kırıldığını görmeyiz basar kanatırız ince ince sızar kanlar bedenimizden… Hani inceden sızladığını da biliriz ama dayanıklılığımızın ispatı için Eyvallah etmemek için…
Acımadı ki... Belli çok acımış, ama iyi ki acımış yoksa bu güzel dizeler olmazdı... Bazen birilerinin yaşadıkları bazen birilerinin yaşattıklarında doğar şiirler, işte onlar biraz daha ayrıcalıklı olur yazanada okuyana da. Gönlünüze sağlık, hiç acımasın gönlünüz...
beni acıttı okurken tam bam telimden.....ewet acıtmaz kanatır acıtmaz...YÜREĞİNE SAGLIK, COK GÜZEL TBKLER.sevgiyle dua ile kalın...(kendimden birseyler buldum içinde tekrar tbklr.)