(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biz/İm/Ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biz/İm/Ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çapkınlık çarpmış seni... Arabalar,hep yeni. ----------------------------- Bizim ki sanırım bir az şaşırdım. Sanırım baba diye karar verdim, Farklı güzel bir anlatımdı, Yedilik kalıpla yazılan hece ölçü şiirini beğenerek okudum, Başta biyoğrafi,sonunda öğütlü sitem gibi geldi bana. Ama kaleminiz benim için farklı anlam teşkil ediyor. Sanırım kardeşinin gönlünü feth ettin. Saygı ve selam.
Gizemli bir şiir diyeceğim ama, sanki bir babaya (Şaşırmış) yol gösterircesineydi. Sizin şiirleriniz beni çok uğraştırıyor, Anlamak zor ama güzel şiir. Kutluyorum yüreğinizi sesini. Kardelenden saygılar.
Şiirlerimin sizi uğraştırdığını ve sizin benim şiirlerimi anlamakta zorlandığınızı hiç sanmamış ve düşünmemiştim,gerçekten.Ve bu yorum yazınız beni oldukca şaşırttı.Neyse diyeyim bari,sağlık olsun. Saygılar.
Arabalar,hep yeni.
-----------------------------
Bizim ki sanırım bir az şaşırdım.
Sanırım baba diye karar verdim,
Farklı güzel bir anlatımdı,
Yedilik kalıpla yazılan hece ölçü şiirini beğenerek okudum,
Başta biyoğrafi,sonunda öğütlü sitem gibi geldi bana.
Ama kaleminiz benim için farklı anlam teşkil ediyor.
Sanırım kardeşinin gönlünü feth ettin.
Saygı ve selam.