(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sessizliğin sesini dinledin mi hiç? Hani o insanı çıldırtan, Yalnızlığını yüzüne vuran sesini.. Dost sesi, ...............yabancı bir ses ayırt etmezsin. O çekilmez sandığın sesleri bile özlersin. *********** Koca Çınar yine az ve öz gürlemişsin ...Serbest şiirin geniş ufuklarında süpürgene binip kalabalığın içinde yalnız yaşayanlara bile akıllı olun ses demek hayat demek bunun kıymetini biliniz diye kulaklarına küpe yapmışsın.Eeee dünya hali arzımız düz değil ki kantar doğru tartsın.Kimi arar bulamaz,kimisi bulur da sarraf olmadığı için altının değerini bilemez.Kimine de böyle sözler yirmisinde denmez.
kayboldun mu hiç sessizliğinde, kalın duvarları yıkmak için vurduğun balyozların sesinin bile olmadığı oldu mu, kendi eline sarıldınmı düşerken, düşüş sesinin kayıp gölge kadar hüzünlü bir kayboluşta olduğunu... bilirsin, tanırsın elbet her sesten çok sessizliğinin sesini, parmak izin gibi binlercesinin içinden ayırt edersin, özlersin karanlıkların yalnızlık sesini bile yetersi bir ses gelsin... susarsan kaybolacaksın... susma..
Yüreğinize sağlık, kimsenin o sesi dinlememesini dilerim.
sayın çınar göle sessizlik çok nadir dinlenmek hayal dünyasında iç huzuruna erişmek için arada özlediğim şey ama bazende çıldırtan sessizilik vardır bir haber beklersin telefonlar susur kapının zili çalmaz dışarıda kuş uçmaz bir yaprak düşmez işte o zaman sesizliğin çığlığı duyulur bu çığlıklar içinde bir tanıdık ses ararız şiiriniz harika çok güzel sessiliğin yankılarını duyuyorum :))tebrikler süper anlatım selam ve sevgiler hayat:))
Bazen uzaklaşılan, bazende iyice içine girip üretkenlik doğuran sessizliğin sesi... O, beni hep bana götürür. Kimi zaman başımı okşar, bazende hançer vurur. Yine de kaçılmaz ondan. Kutluyorum. saygımla.
Sessizliğin sesini dinledin mi hiç? Hani o insanı çıldırtan, Yalnızlığını yüzüne vuran sesini..
sessiziliğin sesi,çığırtkan martıların sesini bile ararsınız o sesszilikte..Duvarlar sanki uğuldar fırtına öncesi gibi..Ah kardeşim derdimi deştin..Kutlarım.
ah ne cok konuşurum kendımle hocam...bır dınleyen olsa benı,kendımle devamlı kavga edıyorum sanır,belkıde deli yada şizofren der benim için...olsun ben yınede kendımı dınlemeyı de severım...mısralarınızda kendımı buldum ve bana hıtabını...sevgı ve saygılerım gönülden...
o sessizlik ki kulakları sağar edercesine çığlık atar..o sessizlik ki insanı deli eder...
Çınar hocam gecenin bu saatinde uykuya direniyorum iyide ediyorum sanırım bu güzel dizeleri okuyupta dalmak bir aşka.. Yüreğinize sağlık sevgim saygım sonsuz..
Ne denli zorlansada,
içten gelmeyince konuşmak
sükutun padişahlığı süregeliyor.