(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
adı mazide kalan şiir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
adı mazide kalan şiir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir denizi merceğine oturtmuş Şair. Çevreden dar mekeze geliyor, geldikçe şiddetini hissediyorsunuz adımlarının. En çok da içli nefesini duyar gibi oluyorsunuz. Dışarda ise düzgün taneli damlalı bir yağmur coşku içinde iniyor arza. En son yorulan nazarlarıyla kendini rasat ediyor Şair, özlersen eğer diyor, açık tut gözlerini, uyanık bir rüyadasın ve ben çok yakınında...Ne yaşarsan, hissedersen odur kazancın, ok yağmuruna tutulacağın kalelere girme, gelişe ayarlı değildir kapılar. Bir ukde kalacak bu sende, kabullen... Güzeldi çok, açıklayamadım. İçimdeki rüzgar bile sessiz sedasız dinledi. Bomboş bir kalede, ebedi mahkum kalebent gibi...
harika şiir sizi galiba fark edemmemişiz.mazilerde yaşanan yaşana bilecek güzellikleri ve o güzelliklerden kopuşu yaşanmış güzel zamanları sevdaların masalsı anını anlatacak anlatan hoş şiir tebrikler şair saygılar
Güzeldi çok, açıklayamadım. İçimdeki rüzgar bile sessiz sedasız dinledi. Bomboş bir kalede, ebedi mahkum kalebent gibi...