(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ahtapot Kolları Gibi… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ahtapot Kolları Gibi… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yanımızdakileri mutlu etmeye çalışırken kendimizi kırıyor kendimizi üzüyoruz.. bazı sevgiler vardır ki artık hastalık boyutuna geçmiştir.. "dediğim dedik çaldığım düdük" dercesine ne isterse olacak bir hayat sürmek bize de zara onlara da..
biraz rahat bıraksınlar artık o kolları
kesinlikle günümüzde tipik kız erkek ilişkilerine çok güzel bir örnek...
Yaşantım kendime ait mi sanki hep etrafım için yaşadım sevdiklerim dört bir yanımdan çeviriyor etrafımı arzularıma müdahil ahtapot kollarıyla her çizdiğim yolu kendi doğrularıyla değiştiriliyor sözüm ona onlar beni çok seviyorlar.
Ne güzel bir serzeniş ki insan okuyunca kendini buluyor .. Evet yengem ahtapot kollarıyla sarılımışız, kurtarabilene aşk olsun.. Bir kolumla da ben sarayım bari:)))
Hanımefendi Bu nasıl bir gizli isyandır? HARİKA bir anlatımdı. Kutlarım ALKIŞLARLA gönülden.
Oturacağım yeri onlar belirliyor benim için en iyisini hep onlar biliyor artık soluk alamadığımı kimseler görmüyor yeter artık tüm zerrelerim buna isyan ediyor kırmaktan korktukça onları sarıp kollarıyla boğuyor ahtapot kolları gibi sevgileriyle sarıp ölüme sürüklüyor.
Yaşantım kendime ait mi sanki hep etrafım için yaşadım sevdiklerim dört bir yanımdan çeviriyor etrafımı arzularıma müdahil ahtapot kollarıyla her çizdiğim yolu kendi doğrularıyla değiştiriliyor sözüm ona onlar beni çok seviyorlar.
Kalemine sesine sağlık değerli dost satfana kocaaaaaaman bir demet gül bırakıyorum saygılar can dost
"Sevgisiz hayat tabiki olmasın, ama sevgi adına hayata müdahil olmak ..anlatmak istediğim buydu.. Her birey kendi doğrusunu yaşamalı ki birey olsun. Teşekkürler sevgili arkadaşım. Sevgi ile hep mutlu kalın."
Yarınlarım yok yitirilmiş bir ömür benimkisi sarıldığım tüm umutlarım haram oldu bana ============================= Değerli Şairem, Duygu yüklü satırlarda adeta duygu seline kapıldım . Yürketen Tebrikler ... Saygılar ..
Oturacağım yeri onlar belirliyor benim için en iyisini hep onlar biliyor artık soluk alamadığımı kimseler görmüyor yeter artık tüm zerrelerim buna isyan ediyor kırmaktan korktukça onları sarıp kollarıyla boğuyor ahtapot kolları gibi sevgileriyle sarıp ölüme sürüklüyor.
Birz özğür bıraksalar.. Güzel duygular..kutlarım..saygılar
Yaşantım kendime ait mi sanki hep etrafım için yaşadım sevdiklerim dört bir yanımdan çeviriyor etrafımı arzularıma müdahil ahtapot kollarıyla her çizdiğim yolu kendi doğrularıyla değiştiriliyor sözüm ona onlar beni çok seviyorlar.
Hoş dizelerdi efendim tesbit ettiğiniz konuda güzeldi Kutlarım,selamlarım
Oturacağım yeri onlar belirliyor benim için en iyisini hep onlar biliyor artık soluk alamadığımı kimseler görmüyor yeter artık tüm zerrelerim buna isyan ediyor kırmaktan korktukça onları sarıp kollarıyla boğuyor ahtapot kolları gibi sevgileriyle sarıp ölüme sürüklüyor.
Kaleminden güzel bir şiir okudum ablam. Saygılarımla.
"...Oturacağım yeri onlar belirliyor benim için en iyisini hep onlar biliyor artık soluk alamadığımı kimseler görmüyor yeter artık tüm zerrelerim buna isyan ediyor kırmaktan korktukça onları sarıp kollarıyla boğuyor ahtapot kolları gibi sevgileriyle sarıp ölüme sürüklüyor..."
sevgi ile sarılsın etrafınız efendim her daim...tebrikler...
GÜZEL ÇALIŞMALAR,
ŞİİRLER PAYLAŞTIKÇA GÜZELLEŞİYOR!..
ŞİİR TADINDA KALMANIZ DİLEĞİ İLE
YOZGAT TAN
SELAM VE SAYGILAR