HALKIN GÜNLÜĞÜŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Hasret kaldım uzun zaman Aklım hep sayfanızdaydı Mavilikleri izledim gök yüzünde her akşam Hangisine baksam O yıldız kaydı Demem o ki dostlarım Hiç uğramaz mıydım size Fırsatım olsaydı Yeniden bir karalama ile Yeniden merhaba Çeteler çeteler Neler bilirlermiş neler Oyun içinde oyun Varsay ki onlar çoban Sürü dedikleri koyun Oyun çok perdelik Sonu gelmez Reytingi yüksek bir dizi sanki Bak nasıl seyreyler bizim ki; Hamle sırası diğer çete de Atını ileri sürdü Fille karşılık verdi ötekisi Piyonlar birer birer tükeniyor Şahlar geriden izliyor Dışarıda yangın var Yangın ki tütütmüyor fabrika bacalarını Yangın ki hanelerin içinde İşsizlik diz boyu Ekmek aslanın midesinde Diğer çete şah çekiyor Şimdi merak edilen Ötekisinin hamlesi Gözler aynanın yansımasına bakan Bir kedi gibi Bir sağa bir sola kayıyor Tükenen piyonları sayıyor Kaleler düşüyor bir bir Çeteler hep böyle tepişir Evin beyi seslenir; Hanım! Diye Bu gün de akşam oldu Artık ne bulabilirsen Bir aş pişir. Kanallar da arabesk havalar; “ Çeteler çetleşiyor Siyaset sertleşiyor Yargı da dertleşiyor Oy başım oy Trinam trinam Yine de oy oy!” Hanım! Bir tas daha bulgur çorbası koy Değiştir şu kanalı Saz çalıp oynamalı; “ Ayaklar yorgun Adımlar durgun Krizle vurgun Aman paşam paşam Gelsin lüks yaşam” Adamlar büyük adamlar Elbette lüks yaşayacaklar Hanım bu çorba dünden mi kalma Bir de Anadolu’dan türkü; Trinam trinam Yine de oy oy Katla ez yapıştır Sandığa koy Oy trinam trinam Yine seçilen ben olam” Değiştir Değiştir şu kanalı Başlasın yarışmalar Mehmet Ali hangi ilde Hangi yemekler var yarışmanın menüsünde Kim kimden elektrik almış Lotoyu kim kazanmış. Yine gece yarısı Bey kanepe de dalmış Bu günü de tükettik Bir kilere göz atsan Kaç günlük yiyecek kalmış Uyumak bedenin gereksinimi ise Biz gereğini yerine getirmesini En iyi bilenlerdeniz Ah Deniz Ah Ege Ah Karadeniz, Akdeniz Tüm bu olanlara tanık olan yüksek tepeler Bağrı cephanelik ovalar Biz “Go home” dedikçe Çete çeteyi kovalar İyi uykular dostlar İyi uykular…
|
Sapla saman birbirine karışır
Beyimiz görün kim en büyük diye yarışır
Kimin umrunda mutfakta var mı aşın
Haydi millet biraz azıkla çıkalım oy avlamaya
Gerçeklerden demetler sunduğunuz günümüz tiyatrosunu içeren dizeler anlamlı ve güzel
Bende bir dörtlükle katılayım dedim buna.kutluyorum kaleminizi
Sevgiyle...Şiirlerle kalın